برای شروع بعنوان یک تازه کار

سلام و عرض ادب

اساتید محترم! برای فراگیری برنامه نویس اندروید و مقدمه آن جاوا، لطفا دقیقا بفرمایید از کجا باید شروع کنم؟ آیا این سایت میتونه منو به یه برنامه نویس متوسط اندروید مبدل کنه؟

مرسی

پاسخ ها

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 8 سال پیش
برای شروع اموزش اندروید و جاوا ی اقای مرادی رو همین سایت مراجعه کنید با یک خورده تلاش وانگیزه حتما می توانید برنامه نویس اندروید شوید.
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 8 سال پیش
سلام دوست خوبم .... منم شرایط شما رو دارم ... قبلا تحقیق کردم که از کجا باید شروع کنم با چند نفر مشورت کردم و به این نتیجه رسیدم که اول طراحی وب سایت رو که ساده است یاد بگیرم با HTML بعد CSS بعد JAVASCRIPT تا اینجا رو که خوب یاد بگیری اعتماد به نفست میره بالا چون هم دستت به برنامه نیسی سایت میره و هم سریع به این مرحله رسیدی ... خوب حالا میری به مرحله JAVA ;که ظاهرا یکم سنگینه ... از این مرحله که بری تازه وارد اندروید میشی ... با این ترتیبی که من گفتم فکر کنم به صورت مفهومی همه چیز خوب دستت میاد البته ناگفته نمونه که بعضیا میگن از همون اول هم میتونی بری اندروید بخونی چون توی خود اندروید هم ظاهرا جاوا رو توضیح میده ولی این که من گفتم یکم عمقی تر هستش ضمنا شاید بپرسی که طراحی سایت به چه دردت میخوره باید بگم که یک نفر که بخواد برنامه تحت موبایل طراحی کنه بهتر هستش که طراحی سایت هم انجام داده باشه چون مدیریت خیلی از برنامه های موبایلی از طریق وب سایت انجام میشه ...موفق باشی راستی یادم اومد که بگم آموزش اصول برنامه نویسی رو هم داخل همین سایت سکان آکادمی حتما مطالعه کن خیلی مطالب مفیدی داخلش عنوان شده که شاید جای دیگری کسی بهت یاد نده ضمنا اگه html , و css رو توی سایت سکان آکادمی پیدا نکردی برو به سایت نت شهر www.netshahr.com قسمت آموزش که آقای مرادی از عزیزان سایت سکان آکادمی فایل های آموزش رو اونجا قرارداده اند
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 8 سال پیش
توضیحاتی که دوستان فرمودن کاملا درسته حالا منم تجربه خودمو بگم خدمتت پیشنهاد اول من برای آشنایی اولیه استفاده از همین سایت هست. در مرحله دوم تهیه درس های مهندس آقاجانی هست که واقعا میتونم بگم نمونشو ندیدم و خودم استفاده کردم. یا اگر دوست ندارید هزینه کنید داخل سایت thenewboston.com اموزش انلاین رو مشاهده کنید که نیازمند فهمیدن زبان انگلیسی هستش.
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 6 سال پیش
همونطور که میدونید برای شروع برنامه‌نویسی اپلیکیشن‌های نیتیو اندرویدی باید با زبان جاوا آشنا باشید. اگه با زبان انگلیسی آشنا هستید، من پیشنهاد میکنم که آموزش‌‌های انگلیسی رو دنبال کنید چون در سطح پیشرفته، به اون نیاز خواهید داشت. اگه هم به منابع فارسی علاقه دارید، دوره‌آموزشی جاوا تالیف جناب مرادی یک شروع بسیار خوب میتونه باشه. https://sokanacademy.com/courses/java/آموزش-جاوا بعد از اون هم باید مفاهیم Android-Specific و کار با نرم‌افزار Android Studio رو یاد بگیرید. موفق باشید.
online-support-icon