سوال

با سلام من 16 سالمه و به برنامه نویسی اندروید علاقه مندم میخواستم ببینم آیا میتونم منم برنامه اندروید بسازم و از این طریق کسب درآمد کنم؟آیا سن ملاکه؟؟؟
پاسخ ها

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 8 سال پیش
سلام سن اصلا ملاک نیست. هر سنی داشته باشید می تونید برنامه نویسی و شروع کنید. با توجه به اینکه شما در حال حاضر 16 سال سن دارید، بهتره که اصلا عجله نکنید برای برنامه نوشتن و کسب درآمد. بهتره که شما تمام تمرکزتون و ابتدا بر روی برنامه نویسی جاوا SE قرار دهید و با تمام مفاهیم و نکات فنی برنامه نویسی آشنا بشین. یعنی با متد، کلاس، شی گرایی (که مبحثی گسترده است)، اینترفیس، برنامه نویسی چند نخی و ... که یادگیری اینها زمان بر هست و خوب یاد بگیرید. شما اگر این مسائل و خوب یادبگیرید، می تونید اندروید و شروع کنید و خیلی خوب و سریع پیش برید. اما اگر فقط بخواین یه برنامه ای بنویسین و کسب درآمد کنید و با نکات فنی برنامه نویسی آشنا نباشید، مطمئن باشید که هیچ وقت نمی تونید یه برنامه خوب و درست و حسابی بنویسید. سخن آخر اینکه زبان برنامه نویسی اندروید جاواست. پس قبل از شروع اندروید، جاوا رو خوب یاد بگیرید. موفق باشید :)
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 6 سال پیش
برنامه‌نویسی به سن بستگی نداره. اصولا شخصی که امکان تکلم داره میتونه برنامه‌نویسی هم بکنه. اپلیکیشن‌‌های موبایل هم چند سالی ست که طرفداران زیادی دارن. اگه شما یک ایده ی خوب داشته باشید و اون ایده رو خوب هم پیاده‌سازی کنید میتونید موفق بشید. حوزه‌ای که دوست دارید رو دنبال کنید. در آینده ای نه‌چندان دور، دستاوردهایی رو کسب میکنید.
online-support-icon