فراخوانی اینستاگرام از درون اپلیکیشن اندرویدی

میخواستم بپرسم چطور میتونم اپلیکیشن اینستاگرام رو از روی برنامه ای که خودم ساختم فراخوانی کنم ؟ به عنوان مثال کاربر روی یک آیدی که کلیک میکنه ، برنامه ی اینستاگرام باز بشه و به صفحه مورد نظر بره .. !! در مورد فراخوانی برنامه ها .. فراخوانی بازار رو انجام دادم .. خواستم اینستاگرام رو هم از طریق همون روش انجام بدم ولی نشد . کسی اطلاعی نداره که راهنماییم کنه ؟؟

پاسخ ها

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 9 سال پیش
از طریق این آدرس instagram.com/developer/api-console/ همونطور که گفتین به API Console اینستاگرام وصل شدم .. ولی تو قسمت API Resource که چیزی در مورد این سوالی که مطرح کردم پیدا نکردم ، تو قسمتهای دیگه هم نمیدونم دقیقا کدوم قسمت منظور شما هست که جستجو کنم .. حالا همونجا امکانش هست که درخواستی ارسال کنم و پاسخی داده بشه ؟؟
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 6 سال پیش
با توجه به شهرت و جهانی بودن اینستاگرام، حتما این مورد از خود سایت اینستاگرام ذکر شده و یا سوالاتی مشابه در StackOverFlow وجود داره. لذا برای یافتن جواب باید این منابعی مثل این رو جست‌وجو کرد. https://www.instagram.com/developer/ https://stackoverflow.com/questions/19407605/android-how-to-call-instagram-app-by-intent-and-show-images-with-filter-by-tag
online-support-icon