شرکت در دوره های جاوا

با سلام و خسته نباشید به همه دوستان من قبلاً با سی شارپ کار کردم، الان می خام برم سمت جاوا. می خاستم بپرسم آیا شرکت در دوره های جاوای مقدماتی لایتک شریف مناسب هست یا نه؟ سطح اموزشش چطوریه؟ واسه من که جاوا کار نکردم مناسبه؟ در کل اگه نظرتون رو بگید ممنون می شم.  

پاسخ ها

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 8 سال پیش
سلام. در مورد سطح آموزش دوره های لایتک آشنایی ندارم اما با توجه به زمینه سی شارپی که دارید یادگیری با استفاده از خود آموز و با جستوجو در اینترنت برای شما مناسب خواهد بود.
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 8 سال پیش
سلام. لایتک اصلا خوب نیست. من اوایل تقریبا تمام آموزشگاه ها رو زیر و رو کردم. لایتک اصلا خوب نیست. بهترین آموزشگاه اینه: http://www.acm.org.ir/ که سطحش بالاست. به قول دوستمون بهتره که ابتدا خودتون با جستجو یکم سطحتون و ببرید بالا بعد در این آموزشگاه شرکت کنید.
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 8 سال پیش
سلام. واقعا به آموزشگاه نیازی نیست. خیلی راحت با انجمن جاواکاپ (javacup.ir) هم میتونین با فیلمهای آموزشی و اسلایدهاشون جاوا را یادبگیرین و هم برای مدرک معتبر توی آزمون هاشون شرکت کنین... موفق باشید
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 6 سال پیش
همونطور که میدونید زبان‌های سی‌شارپ و جاوا در سطح مقدماتی، مشابهت‌های زیادی دارن و لذا سوییچ کردن از یکی به دیگری (باز هم تاکید میکنم در سطح مقدماتی) به زمان زیادی نیاز نداره. برای شروع، دوره‌ی جاوا در سایت سکان‌آکادمی گزینه‌ی خوبیه. با قلم روان آقای مرادی، خیلی سریع میتونید مقدمات رو فرا بگیرید. https://sokanacademy.com/courses/java/آموزش-جاوا بعد از این، استفاده از منابع خارجی مثل سایت YouTube - Sololearn - Codecademy کمک زیادی به شما بکنه.
online-support-icon