محدودیت های ویندوز فون؟

سلام. من قبلا شنیده بودم که برنامه نویسی برای ویندوز فون با یه سری محدویت هایی همراه هست. مثلا این که اگر بخوای برنامه رو توی استور مایکروسافت منتشر کنی باید پول بدی ( البته یقین ندارم این رو هم فقط شنیدم.) در این باره خیلی هم توی نت گشتم ولی چیزی پیدا نکردم. لطفا اگه کسی چیزی میدونه بگه که برنامه نویسی برای ویندوز فون چه محدویت هایی داره. و یا این که مزیتی هم نسبت به برنامه نویسی برای اندروید داره یا نه ؟

پاسخ ها

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 8 سال پیش
در وین استور برای فرد 19 دلار برای کمپانی 99 دلار باید به وین استور بپردازین،http://thenextweb.com/microsoft/2014/09/17/microsoft-reduces-windows-dev-center-fee-annual-one-time-details-benefits-program-developers/ گوگل پلی هم حدود بیست دلار https://support.google.com/googleplay/android-developer/answer/6112435?hl=en اپ استور حدود 99 دلارhttps://developer.apple.com/support/compare-memberships/ راستی کافه بازار خودمون حق عضویت اولیه اش 5 هزار تومان بود ... ای او اس و اندروید جامعه یوزر بالاتری دارند بازار کار بهتر،وین فون ممکنه اینده بهتر بشه...
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 6 سال پیش
یکی از مهمترین معایبی که سیستم‌عامل ویندوزفون نسبت به اندروید و آی‌او‌اس داره، تعداد کاربر به مراتب کمتری هست که داره. این مورد باعث کاهش توسعه دهندگان و اپلیکیشن‌های ویندوزفونی میشه و عملا حس رقابتی هم وجود نخواهد داشت. شکست ویندوزفون هم به دلیل تصمیم های اشتباهی بود که مایکروسافت گرفت و الان هم ویندوزفون رو شکست خورده تلقی میکنه. البته در مورد انتشار برنامه های آی‌او‌اس هم یک توسعه دهنده باید یک حساب رو تهیه کنه و فقط در اون صورته که میتونه از برنامه خودش بیلد بگیره و اون رو در اپ‌استور قرار بده.
online-support-icon