Tandem: اپلیکیشنی برای آموزش زبان به روشی جدید و اثربخش

Tandem: اپلیکیشنی برای آموزش زبان به روشی جدید و اثربخش

Tandem به شما کمک می‌کند هر زبانی که دوست دارید را به راحتی یاد بگیرید. در اپلیکیشن Tandem می‌توانید افرادی که به زبان مورد نظر شما صحبت می‌کنند و در ضمن دوست دارند زبان شما را هم یاد بگیرند را پیدا کرده و هر دو شروع به یادگیری زبان کنید! بنابراین شما می‌توانید به صورت تبادلی، زبان مورد علاقه‌ٔ خود را یاد بگیرید و از نظر شنیداری و تلفظ، سطح زبان‌تان را بالاتر ببرید. احتمالاً با این روش به زودی یاد می‌گیرید که زبان مورد علاقه‌ٔ خود را درست مثل یکی از افراد Native (نیتیو یا بومی) زبان مقصد صحبت کنید.

لزوم یادگیری زبان انگلیسی برای دولوپرها
پیش از این، بارها و بارها در مقالات مختلفی در سکان آکادمی و همچنین رادیو فول‌استک به ضرورت یادگیری زبان انگلیسی برای کسانی که قصد دارند وارد حوزهٔ برنامه‌نویسی شوند اشاره کرده‌ایم که از آن جمله می‌توان به مقالهٔ روش‌های یادگیری و آموزش زبان انگلیسی اشاره کرد.

در واقع، اگر کسی علاقمند به شروع یادگیری برنامه‌نویسی باشد اما از زبان انگلیسی چیزی نداند، به طور قطع پیشرفت چشمگیری در مهارت برنامه‌نویسی نخواهد داشت چرا که تمامی مستندات زبان‌های برنامه‌نویسی،‌ فریمورک‌ها، لایبرری‌ها و ... به زبان انگلیسی هستند؛ سؤالاتی که در استک اورفلو پرسیده شده و پاسخ داده می‌شوند نیز به زبان انگلیسی هستند، فیلم‌های آموزشی حرفه‌ای در حوزهٔ برنامه‌نویسی به زبان انگلیسی هستند و در یک کلام، یادگیری زبان انگلیسی برای برنامه‌نویسان یک باید است. 

آموزش زبان فقط با یک کلیک
در اپلیکیشن Tandem همه‌چیز بسیار ساده و راحت انجام می‌شود، از جمله پیدا کردن یک فرد دیگر (Partner) برای یادگیری زبان! برای این کار، کافی است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده، سپس کسانی که به زبان مورد نظر شما صحبت می‌کنند و آنلاین هستند را پیدا کنید. حال فقط باید از آن‌ها دعوت کنید تا با شما گفت‌وگو کنند. 

عضویت در جامعهٔ Tandem
اگر می‌خواهید در این جامعه عضو شوید، باید اول این اپلیکیشن را دانلود کنید. بعد می‌توانید ثبت‌نام کرده و زبان مورد نظرتان را تمرین کنید و مهارت‌هایتان را به کمک افراد مختلف در سراسر جهان، تقویت کنید. جامعهٔ Tandem جمعی کاملاً دوستانه است. تمام کسانی که به یادگیری زبان‌های جدید اشتیاق نشان می‌دهند در این اپ دور هم جمع شده‌اند. مهم نیست با چه زبانی صحبت می‌کنید یا سعی می‌کنید چه زبانی را یاد بگیرید؛ به هر حال، حتماً افرادی را در این پلتفرم پیدا خواهید کرد که دوست دارند به شما کمک کنند.

از حرفه‌ای‌ها یاد بگیرید
شاید در ابتدای کار لازم باشد کمی در مورد زبان جدید آموزش ببینید تا راه بیفتید؛ اما مشکلی نیست. مربی‌های Tandem در آموزش زبان کاملاً حرفه‌ای هستند. اگر هم به‌ اندازهٔ کافی به یک زبان دیگر تسلط دارید و در سطح پیشرفته آن را بلد هستید، می‌توانید مربی آموزش زبان شوید. برای این کار باید برای مربی شدن درخواست دهید. مربی‌های آموزشی می‌توانند با آموزش افراد دیگر در Tandem درآمدزایی کنند.

اشتراک‌گذاری مهارت‌ها
در Tandem می‌توانید به افراد دیگری که قصد دارند زبان مادری شما را یاد بگیرند کمک کنید. به علاوه می‌توانید در مورد کشور و فرهنگ خودتان هم چیزهایی به آن‌ها آموزش دهید.

مثل یک فرد خارجی زبان صحبت کنید
در Tandem می‌توانید مهارت‌های زبان از جمله تلفظ عبارات را تقویت کنید. با یاد گرفتن لغات و اصطلاحات کاربردی و تلفظ صحیح آن‌ها، نهایتاً می‌توانید مثل یک گویشور زبان مد نظرتان صحبت کنید.

به هر زبانی که دوست دارید صحبت کنید
اینکه چه زبانی را دوست دارید یاد بگیرید، اهمیتی ندارد. همیشه افرادی خواهند بود که می‌توانند به شما کمک کنند تا آن زبان را یاد بگیرید. در حال حاضر بیش از یک میلیون نفر از کشورهای مختلف جهان در جامعهٔ Tandem عضو هستند. بنابراین افراد جدید زیادی هستند که می‌توانید با آن‌ها آشنا شوید.

حال نوبت به نظرات شما می‌رسد. آیا این اپلیکیشن را برای برنامه‌نویسانی که از دانش زبان خیلی بالایی برخوردار نیستند توصیه می‌کنید؟ به غیر از Tandem، چه اپ‌ها و یا روش‌های دیگری را می‌شناسید که برای آموزش زبان -به‌خصوص زبان انگلیسی- مفید هستند؟ نظرات، دیدگاه‌ها و تجربیات خود را با سایر کاربران سکان آکادمی به اشتراک بگذارید.

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon