WP Engine بررسی سازگاری PHP 7 را عرضه کرد

WP Engine بررسی سازگاری PHP 7 را عرضه کرد

اگر با شرکت WP Engine آشنایی ندارید به طور خلاصه می توانیم بگوییم که WP Engine شرکتی است که ایجاد بسیاری از ویژگی ها و تجربه های دیجیتال برای وب سایت ها و اپلیکیشن ها در وردپرس را ایجاد کرده است. این شرکت مدتی پیش عرضه پلاگین PHP Compatibility Checker را اعلام کرد. این اولین ابزار وب برای تشخیص سازگاری PHP 7 در وب سایت های ساخته شده با سیستم مدیریت محتوای وردپرس است. برای آشنایی بیشتر با این پلاگین جدید وردپرس، با سکان آکادمی همراه باشید.

این پلاگین از 29 ژانویه در ریپازیتوری پلاگین های وردپرس (WordPress Plugin Repository) در دسترس کاربران قرار گرفته است. این پلاگین برای تست کردن سازگاری کدهای وردپرس مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین با کمک این پلاگین می توان فهمید که آیا سورس کد موجود زمانی که به PHP 7 ارتقاء داده شود باز هم سازگار خواهد بود یا خیر. PHP 7 در حال حاضر سریع ترین و اخرین نسخه محبوب ترین زبان توسعه وب در جهان می باشد.

PHP که یک زبان اسکریپت نویسی اپن سورس می باشد، تقریبا در 84 درصد از وب سایت های کل دنیا به کار گرفته شده است. PHP 7 یکی از نسخه هایی است که برخی از بزرگ ترین و محوری ترین تغییرات را در این پلتفرم از زمان عرضه PHP 5 در سال 2004، ارائه کرده است. مزیت های اصلی این نسخه جدید سرعت، اشغال فضای کمتر حافظه و افزایش امنیت آن می باشد. معیارها حاکی از آنند که سایت های وردپرس نوشته شده بر پایه ی نسخه ی ۷ زبان پی اچ پی، ۲ برابر سریع ترند و اشغال فضای حافظه در آن ها 50 درصد کمتر است!

آزمایشگاه ها و مهندسین WP Engine از اواخر سال 2015 درحال تست و ارزیابی نسخه جدید PHP برای مشتریان بوده اند. شرکت WP Engine سیاست کاری خاص خود را دارد و پیش از استفاده از یک فناوری جدید مطمئن می شود که این محصول و فناوری جدید معیارهای تجاری بالایی داشته و برای تمام مشتریانش (که بیش از 50 هزار مورد هستند) حتماً قابل استفاده و جذاب باشد. بخشی از کاری که این شرکت در نسخه PHP 7 انجام داده، توسعه یک پلاگین PHP Compatibility Chekcer برای کمک به ارزیابی کار توسعه دهنده است تا به این طریق بازسازی یک سایت یا کمک به سازگار کردن یک پلاگین یا تم، ممکن شود. مدیر تولید EP Engine در مصاحبه خود گفته است:

WP Engine از زمانی که PHP 7 عرضه شد، در حال کار بر روی آن بوده است. در حال حاضر تنها 1.7 درصد از وب سایت های وردپرس از PHP 7 استفاده می کنند. ما فکر می کنیم تعداد بیشتری باید از نسخه ی جدید PHP 7 لذت ببرند. با این حال پیش از آن که این اتفاق رخ دهد، کارهای بسیاری هست که باید بر روی تم های محبوب و پلاگین ها انجام شود تا آن ها برای استفاده نهایی آماده شوند. در طول کار بر روی PHP 7 ما ابزاری برای کمک به ارزیابی سازگاری توسعه دادیم که همان پلاگین PHP Compatibility Checker است. ما این پلاگین را در اختیار همه قرار می دهیم تا استفاده از PHP 7 گسترش پیدا کند و افزایش سرعت وب سایت های وردپرس و سرویس های وب به کاربران در تمام فضای وب، ممکن شود. 

WP Engine قصد دارد این ابزار را در دسترس مشتریان خود قرار دهد تا به این صورت هر کسی که یک وب سایت وردپرس در اختیار داشته باشد بتواند سایت خود را مورد ارزیابی قرار داده و سپس برای بهبود و برطرف کردن هر نوع عدم سازگاری اقدام کند. در واقع به این شکل تمام مشتریان از بهبود چشمگیر عملکرد PHP 7 لذت برده و از آن بهره مند خواهند کرد. علاوه بر این پلاگین، WP Engine همچنین به روز رسانی لایبرری PHP Compatibility را هم ساپورت می کند به طوری که این لایبرری می تواند برای تمام پروژه های PHP مورد استفاده قرار گیرد. 

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon