Google Podcasts: اپلیکیشنی اندرویدی برای جستجوی پادکست

Google Podcasts: اپلیکیشنی اندرویدی برای جستجوی پادکست

Google Podcasts اپلیکیشنی برای کاربران اندرویدی است تا پادکست‌های عرضه شده توسط تولیدکنندگان محتوا از در سراسر جهان را بیابند و به آن‌ها گوش دهند به طوری که با استفاده از این سرویس می‌توانید هر برنامه صوتی موجود را به‌ صورت رایگان دنبال کرده و اپیزودهای مختلف آن را برای گوش دادن به‌ صورت آفلاین دانلود کنید. 

هنگامی که در حال گوش دادن به یکی از پادکست‌های موجود در این اپ هستید، اطلاعات برنامه به‌ صورت خودکار در تمامی دیوایس‌های شما به اصطلاح سینک (همگام‌سازی) شده و می‌توانید پادکست را در دستگاه خود متوقف کرده و به کمک دستیار گوگل (Google Assistant)، ادامه آن را در دستگاه دیگری گوش کنید!

تجربهٔ گوش دادن به پادکست‌ها را کاستومایز کنید
Google Podcasts این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا هر پادکستی که می‌خواهند را به‌ صورت رایگان دنبال کرده و گوش نمایند. همچنین این امکان برای کاربران اندرویدی در نظر گرفته شده تا با سرعت پخش سریع‌تر (Fast Playback) به منظور رد کردن بخش‌هایی از پادکست، در تمامی دستگاه‌های خود به پادکست‌ها گوش دهند.

به علاوه اینکه می‌توانید یک پادکست مشخص را در دستگاه‌های مختلف و بدون از دست دادن قسمتی از آن گوش دهید. به عبارتی، پادکست را در یکی از دستگاه‌هایتان متوقف کرده و با استفاده از دستیار هوشمند گوگل، ادامهٔ آن را در دستگاهی دیگر دنبال کنید. 

در پایان لازم به ذکر است که به منظور ایجاد #تجربهٔ کاربری بهتری، در طراحی این اپ امکانی در نظر گرفته شده تا پادکست‌های بیشتری را براساس تاریخچهٔ پادکست‌هایی که تاکنون گوش کرده‌اید از یکسو و  همچنین علائق‌ شخصی خود از سوی دیگر بیابید.

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon