آشنایی با برترین «چگونه‌های» جستجو شده در گوگل

آشنایی با برترین «چگونه‌های» جستجو شده در گوگل

افراد مختلفی در جهان به‌ طور مرتب از موتور‌های جستجوی مختلف مانند گوگل، بینگ و غیره برای پیدا کردن روش خاصی برای انجام یک کار استفاده می‌کنند که در این مقاله قصد داریم به معرفی یکصد مورد از بیشترین جستجوهای انجام شدهٔ مرتبط با «چگونگی انجام یک کار» در موتور جستجوی گوگل بپردازیم.

این جستجو‌ها معمولاً به‌ عنوان How to در میان کاربران انگلیسی زبان شناخته می‌شوند که جالب است بدانید کارشناسان سئو بر این باورند که تمرکز روی این‌گونه کیوردها برای کسانی که می‌خواهند ترافیک وب‌سایت خود را بالا ببرند، بسیار حائز اهمیت است (از سال ۲۰۰۴ تاکنون، جستجو‌های این‌گونه که با کلمهٔ How شروع می‌شدند، ۱۴۰٪ افزایش داشته است.)

Google News Labs یک اینفوگرافی تعاملی منتشر کرده است که یکصد موضوع برتر جستجو شده توسط کاربران گوگل با استفاده از کیورد How (چگونه) را نشان می‌دهد که از تعمیر ماشین ظرفشویی و دستشویی فرنگی گرفته تا بوسیدن را شامل می‌شود! علاوه‌ بر این، جستجوی How to Fix (چگونه چیزی را تعمیر کنیم) نیز یکی از بیشترین جستجو‌هایی است که در موتور جستجوی گوگل انجام شده اما این در حالی است که آیتمی که برای تعمیر جستجو شده، با توجه به کشور محل سکونت متفاوت است. به طور کلی، ده مورد از برترین جستجو‌های انجام شده در گوگل عبارتند از:

۱. چگونه کراوات خود را ببندیم؟
۲. چگونه همدیگر را ببوسیم؟
۳. چگونه باردار شویم؟
۴. چگونه وزن کم کنیم؟
۵. چگونه نقاشی بکشیم؟
۶. چگونه درآمدزایی کنیم؟
۷. چگونه پنکیک درست کنیم؟
۸. چگونه یک نامهٔ سربرگ‌دار بنویسیم؟
۹. چگونه یک نان تُست تازه درست کنیم؟
۱۰. چگونه چربی‌های شکم‌مان را آب کنیم؟

همچنین می‌توانید موضوعات جستجو شده بیشتری را بر روی وب‌سایت How To Fix A Toilet و همچنین صفحهٔ اختصاصی دانلود دیتای گوگل ترندز را مشاهده نمایید.

حال نوبت به نظرات شما می‌رسد. از دید شما در کشور ایران چه موضوعاتی بیشترین میزان سرچ را داشته‌اند و چرا؟ نظرات و دیدگاه‌های خود را با سایر کاربران سکان آکادمی به اشتراک بگذارید.

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon