Polypane: مرورگر اختصاصی دولوپرهای وب

Polypane: مرورگر اختصاصی دولوپرهای وب

Polypane با شعار «تمامی اسکرین‌ها در یک نما» آمده تا به دولوپرهای وب که روی طرح‌های ریسپانسیو کار می‌کنند این امکان را بدهد تا به‌ سادگی روی واکنش‌گرایی صفحات وب در دیوایس‌های مختلف کار کنند.

قابلیت‌های شاخص مرورگر Polypane
این مرورگر به اصطلاح کراس‌پلتفرم (سازگار با پلتفرم‌های مختلف) است که طراحان وب را قادر می‌سازد تا در آن واحد وب‌سایت خود را در نمای دسکتاپ، موبایل، تبلت و … مشاهده کنند. دیگر ویژگی‌های Polypane عبارتند از:

- عدم نیاز به ریسایز کردن مرورگر: با استفاده از این مرورگر دیگر نیازی به تغییر اندازهٔ (ریسایز) مرورگر برای تست حالات مختلف واکنش‌گرایی نخواهید داشت.

- ساپورت کامل از Dev Tools: این مرورگر بر پایهٔ Chromium ساخته شده و شامل ابزارهای کاملی برای پاسخ به نیازهای مختلف دولوپرها است.

- امکان اسکرین‌شات گرفتن: برای طراحان و دولوپرهای فرانت‌اند این امکان فراهم شده تا به راحتی اقدام به گرفتن اسکریپن‌شات نموده و آن را با سایرین به اشتراک بگذارند.

- سینک بودن تماملی پنل‌ها: زمانی که برای تست وب‌پیج خود نیاز به اسکرول کردن داشته باشید، تمامی پنل‌ها (شامل دسکتاپ، موبایل، تبلت و غیره) به اصطلاح Sync بوده و به صورت هم‌زمان اسکرول می‌خورند که این مسئله اصطلاح و بهبود طراح را به مراتب راحت‌تر می‌سازد.

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon