میشل گوکان خان

گفتگو با میشل گوکان خان

محقق دکترای سیستم‌های ابری/مخابراتی و پژوهشگر اینترن 5جی در اریکسون

اردیبهشت 1398 بدون دسته بندی
00:00:00 00:00:00 playerbar-podcast-background podcast-playbar-timeline-background
00:00:00 00:00:00
اردیبهشت 1398 بدون دسته بندی
امتیاز این اپیزود
1791 score-svg-img

معرفی اپیزود

میشل گوکان خان پس از حدود یک دهه فعالیت در شرکت‌های مختلف نرم‌افزاری ایرانی و بین‌الملی تحت عناوین مختلف از جمله مدیر ارشد فنی، مدیر پروژه، راهبر تیم فنی و همچنین برنامه‌نویس ارشد، برای ادامه تحصیل در مقطع دکترا در زمینهٔ بهینه‌سازی عامل‌های مجازی شبکه‌های ابری/مخابراتی (NFV) در پروژه‌ای تحت حمایت KKS (بنیاد دانش سوئد) به کشور سوئد مهاجرت کرد و در حال حاضر در کنار تحصیل در دانشگاه کارلستاد، به عنوان مکملی برای تحقیقات آکادمیک وی و پلی بین دانشگاه و صنعت، در یکی از گروه‌های R&D شرکت اریکسون به عنوان پژوهشگر اینترن نسل آیندهٔ شبکه‌های هوشمند موبایل 5G در حال فعالیت است.

میشل که از اقلیت‌های مسیحی/ارمنی ایران به شمار می‌رود، فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه علم و صنعت ایران در رشتهٔ مهندسی نرم‌افزار می‌باشد و لیسانس خود را از دانشگاه آزاد تهران مرکز در رشتهٔ ریاضیات کاربردی اخذ کرده است. وی در دوران دبیرستان تجربهٔ شرکت در مسابقات روبوکاپ و کسب چند عنوان داخلی و بین‌المللی در این زمینه را دارد. او ابتدا به عنوان برنامه‌نویس ارشد مشغول به کار شد و به خاطر علاقه به کارآفرینی، تجربهٔ بنیان‌گذاری و هم‌بنیان‌گذاری و همچنین همکاری در چند استارتاپ موفق و ناموفق را در کارنامهٔ خود دارد مضاف بر این که علاقهٔ وی به موضوعات مرتبط با صنعت باعث شد بیشتر فعالیت حرفه‌ای او معطوف به تولید و معماری نرم‌افزار و یا مدیریت پروژه‌ باشد و این موضوع تأثیری مستقیم در نحوهٔ کار وی در دورهٔ دکترا، که بیشتر بر مبنای نیاز آیندهٔ صنعت مخابرات و آی‌تی است، داشته و نرم‌افزارها و تحقیقات وی تاکنون جوایزی را در سطح کنفرانس‌های بین‌المللی IEEE به همراه داشته است.

هم‌اکنون وی دارای تعدادی مقاله و ژورنال آکادمیک و در حال تدوین تعدادی ثبت اختراع صنعتی در حوزهٔ مخابرات و شبکه‌های هوشمند 5G بوده مضاف بر این که مشغول کار بر روی تعدادی پروژهٔ اپن‌سورس، که شخصاً آغازگر آن‌ها بوده، می‌باشد.

امتیاز این اپیزود
1791 score-svg-img

خیلی هم عالی ،‌تشکر و خسته نباشید شخصا با زمان پادکست های هیچ مشکلی ندارم.

با میشل تجربه مصاحبه و مذاکره حضوری داشتم (دقیقا یک روز قبل از تاریخ ازدواجش در کلیسایی در تهران) بسیار فرد توانمند و با اخلاقی هست و واقعا میشه روش همه جا حساب کرد. خیلی خوشحال شدم که این قسمت پادکست رو اینجا پیدا کردم.

سلام آقای مرادی مثل همیشه گل کاشتید! مثل این که مشکل کیفت صدا‌هم برطرف شده. :) من هم مثل بقیه دوستان دی:) با کم شدن زمان ساعت مخالفم. اگر کسی مثل من بخواهد آموزشی ببیند در زبان انگلیسی هزاران منبع پیدا می‌کند اما اگر بخواهد درباره تجربه ایرانیان موفق بداند،‌تنها شما را می‌یابد.حالا اگر شما هم بخواهید زمان آن را کم کنید که دیگر همه ما 😔 و ☹ می‌شویم . در ضمن پادکست‌های طولانی هم چیز‌های عجیبی نیستند مثلا پادکست Joe rogan Exprience یکی از پادکست‌های معروف دنیاست که گفتگو محور و مصاحبه‌ای هم هست و هر دفعه نزدیک سه ساعت برنامه تولید می‌کنند حتی من پادکست‌هایی رو دیده‌ام که پنج ساعت هستند.پس نگران خسته شدن مخاطب نباشید و مخاطب‌ها رو سربلند نگه دارید.راستی اگر امکانش هست مثل قبل پادکست رو chapter بندی کنید و time stamp بگذارید که هر فردی بتونه به راحتی به قسمتی که می‌خواهد دسترسی پیدا کنه.مثلا من یادم هست که پادکست ‌آقای آقاجانی قسمت قسمت بود اما شما اون رو حذف کردید.خواهش می‌کنید قسمت‌ها رو برگردونید 😊 با تشکر

آقای مرادی عزیز از زحمات شما خیلی متشکرم من با نظر مهمان محترم مخالفم اتفاقا این زمان ۳ ساعت مناسب هست البته به شخص مهمان هم کاملا بستگی داره تا الان کل پادکست ها رو گوش کردم و بی صبرانه منتظر قسمت‌های بعدی هستم

بهزاد جان تایم شو بیشتر کن الان هزار جور سؤال راجب 5G تو ابهام موند، والا 3 ساعت تایم زیادی نیست! طرف به هوای چک کردن اینستاگرام ش با اون همه اراجیف به خودش میاد 8 ساعت روزشو تلف میکنه میره. مسلما اینجا بدرد اون اشخاص نمیخوره.

واقعا از سواد و طرز صحبت مهمانتون لذت بردم. اما بهتر بود وقت بیشتری روی سؤالات مربوط به Edge و IoT میگذاشتید. ممنون

بسیار هم عالی و مرسی بابت پادکست خوبتون ، ولی یک انتقاد دارم ، کاش به موضوع \"اقلیت‌های مسیحی/ارمنی ایران \" هیچ اشاره ای نمی‌کردید ، همان‌طور که به \"اکثریت مسلمان\" سایر متخصصین عزیز اشاره ای نکردید . اقلیت کلمه بسیار زننده ای هست

پادکست بسیار جالبی بود. نمیدونسنم فایوجی انقدر گستردست👍

online-support-icon