دلایل داشتن سایت در کسب و کار

دلایل داشتن سایت در کسب و کار

دلیل داشتن سایت در کسب‌وکار : امروزه با توجه افزایش دسترسی افراد به اینترنت کمتر کسی به صورت حضوری دنبال خدمات می‌باشد. در نظر داشته باشید که بیشتر افراد در هنگام آشنایی با یک نهاد به دنبال سایت هستند تا با خدمات و نحوه کار مجموعه آشنایی داشته باشند. به همین دلیل داشتن سایت به یک ضرورت در کسب‌وکار تبدیل شده است. در نظر داشته باشید که حتی اگر دارای یک کسب‌وکار کوچکی هستید حتما از داشتن وب‌سایت صرف نظر نکنید زیرا با داشتن سایت در کسب‌وکار خودتان می‌توانید برند خود را به یک برند بسیار بزرگی تبدیل کند. در ادامه دلایل داشتن وب‌سایت در کسب‌وکار را برای شما آماده کرده‌ایم.

1. در دسترس بودن
تمامی کسب‌وکاره ها دارای تایمی برای فعالیت هستند و هیچ کسب‌وکاری به صورت 24 ساعت فعالیت ندارد اما در نظر داشته باشید که شما با داشتن وب‌سایت می‌توانید حتی در ساعت 3 شب به مشتریان خود خدمات ارائه داده و حتی محصولات خود را به فروش برسانید. زیرا وب‌سایت و اینترنت محدودیت زمانی نداشته و در هرساعت از شبانه روز حتی روز های تعطیل در دسترس مشتریان قرار دارد.

2. ارتباط سریع با مشتری
داشتن سایت در کسب‌وکار های کوچک و حتی بزرگ باعث می‌شود تا ارتباط بسیار سریعی با مشتری داشته باشید مثلا اگر در روی کارت ویزیت خود آدرس سایتتان را قرار دهید می‌توانید بدون حضور و دیدار با مشتری ، خدمات خود را ارائه دهید.

3. قابلیت ایجاد تغییرات
در صورتی که کسب‌وکار شما از داشتن وب‌سایت استفاده کند باعث می‌شود تا شما تمامی اطلاعات و خدمات ارائه شده را به صورت فوری و در هر ساعت از شبانه روز تغییر دهید. مثلا اگر بخواهید کارت ویزیت چاپ کنید و در اختیار مشتریان قرار دهید این امکان بر روی یک محصول چاپ شده و آماده امکان‌پذیر نمی‌باشد مثلا امکان تغییر شماره تماس بر روی کارت ویزیت امکان‌پذیر نمی‌باشد اما با اگر وب‌سایتی برای کسب‌وکار خود داشته باشید می‌توانید این تغییرات را به صورت کامل و بدون هیچ گونه مشکلی انجام دهید. در نظر داشته باشید که ایجاد تغییرات اطلاعات در سایت هیچ هزینه ای نداشته و در کمتر از یک دقیقه صورت می‌گیرد. این ویژگی یکی از مهم‌ترین کاربرد های داشتن وب‌سایت در کسب‌وکار می‌باشد.

4. افزایش فروش خدمات و محصولات
رقابت در کسب‌وکار یک از مهم‌ترین روش‌هایی برای افزایش فروش می‌باشد. و اکثر افراد برای داشتن رقابت با رقیب خود همواره تلاش می‌کنند. امروزه یکی از روش‌هایی که بیشتر کسب‌وکار ها برای رقابت در نشر می‌گیرند استفاده از قدرت سایت می‌باشد. فروش به صورت اینترنتی می‌تواند کسب‌وکار شما را رونق دهد زیرا وب‌سایت امکان فروش را تا 50 درصد افزایش می‌دهد زیرا مثلا اگر فروشگاه شما در مرکز شهر بزرگی می‌باشد فقط امکان فروش به افراد همان شهر را دارید ولی با داشتن یک وب‌سایت می‌توانید فروش را به تمامی نقاط کشور انجام دهید. پس از داشتن وب‌سایت غافل نشوید زیرا می‌تواند فروش شما را به صورت چشمگیری افزایش داده و باعث افزایش رقابت با رقبای شما شود.

5. ایجاد شهرت و اعتماد
برخی از افراد مسلما با شما آشنا نیستند ولی داشتن وب‌سایت و سایت در کسب‌وکار شما باعث می‌شود تا با ارائه خدمات و در دسترس بودن شما افراد با شما آشنا شوند. این روش یکی دیگر از دلیل های داشتن سایت در کسب‌وکار می‌باشد زیرا وب‌سایت همانند یک تصویر می‌باشد که از خود به نمایش میگذارید. شما با درج رضایت مشتریان ، محصولات و کارکنان می‌توانید باعث شوید تا مشتری اعتماد بیشتری نسبت به شما داشته باشد.

6. دیده شدن وسیع و بهتر
دیده شدن کسب‌وکار شما با داشتن سایت بسیار راحت و کم هزینه می‌باشد. فرض کنید میخواهید یکی از خدمات خود را تبلیغ کنید در صورت نداشتن وب‌سایت مسلما باید از روش‌هایی مثل چاپ تراکت و بروشور استفاده کنید که علاوه بر بازدهی پایین باید هزینه زیادی را نیز صرف کنید. به همین دلیل اگر در کسب‌وکار خود از سایت استفاده کنید باعث می‌شود تا به صورت 24 ساعته در دید مشتری قرار بگیرید زیرا در اینترنت میلیون ها نفر دنبال خرید و استفاده از خدمات متنوع هستند پس فرصت را نباید از دست بدهید زیرا شما هم می‌توانید در بین این افراد دیده شده و شناخته شوید.

جمع‌بندی
پس در نظر داشته باشید که داشتن سایت برای کسب‌وکار دلیل های بسیار زیادی دارد. شما هم از این مزیت و دلایل غافل نشوید. اروم وب می‌تواند با کمترین هزینه ممکن برای شما طراحی سایت را انجام دهد. تا شما هم بتوانید کسب‌وکار کوچک خود را به کسب‌وکار بزرگ تبدیل کرده و به عنوان یک برند مشهور مانند دیجی کالا ، آمازون و … شناخته شوید.همچنین طراحی سایت در ارومیه برای مردم ارومیه نیز توسط اروم وب انجام می‌شود. پس همین الان شروع کرده و با ما در ارتباط باشید.

منبع : اروم وب

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon