آمورش کامل دی اکتیو کردن حساب اینستاگرام + راهنمای تصویری

آمورش کامل دی اکتیو کردن حساب اینستاگرام + راهنمای تصویری

خیلی از کاربران مدت زمانی که از حضورشان دز فضایی می گذرد، خسته می‌شوند و ترجیح می‌دهند که مدتی در آن فضاها نباشند. اینستاگرام یکی از برنامه‌های پرکاربر است که بعد از مدتی کاربران را بسیار خسته می‌کند. گاها کاربران اشتباها به جای دی اکتیو کردن حسابشان، آن را دیلیت اکانت می‌کنند.

خب حالا سؤالی جدید به وجود آمده است که دیلیت اکانت چیست و چه تفاوتی با دی اکتیو کردن دارد؟ دی اکتیو کردن اینستاگرام حالت موقت دیلیت اکانت است. این سخن یعنی چه؟ دیلیت اکانت اینستاگرام حالتی است که به صورت کامل حساب شما را برای همیشه از بین می برد اما دی اکتیو کردن حالتی است که تنها برای مدتی حساب شما را حذف می‌کند.

اگر از اینستاگرام خسته شده‌اید، پیشنهاد ما این است که برای مدتی حساب خود را دی اکتیو کنید. زمانی که حساب خود را دی اکتیو می‌کنید، حساب شما دیده نمی‌شود. زمانی که دیگران حساب شما را سرچ می‌کنند، نمی‌توانند حساب شما را ببینند. در حالت دی اکتیو کردن هیچ گونه مشکلی برای پیج شما به وجود نخواهد آمد. فقط تا مدتی از که خودتان بخواهید از دسترس شما خارج خواهد شد.

نکته: همواره به یاد داشته باشید که دی اکتیو کردن و دیلیت اکانت کردن، هیچ گاه از طریق اپلیکیشن صورت نمی‌گیرد و حتما باید وارد سایت اینستاگرام شوید.

مراحل دی اکتیو کردن
چون برای دی اکتیو کردن باید حتما از سایت اینستاگرام استفاده کنیم، پس اصلا تفاوتی ندارد که این کار را با گوشی و یا کامپیوتر انجام دهید. هر دوحالت هیچ گونه تفاوتی با هم ندارند. من در این مقاله با کامپیوتر حسابم رو دی اکتیو کردم.

✅ در مرحله ی اول ابتدا وارد سایت اینستاگرام می شوید. سپس اطلاعات حساب خود را وارد می‌کنید. همانند تصویر زیر می‌توانید پیش بروید.


✅ پس از وارد کردن اطلاعات حسابتان، وارد صفحه ی دومی می شوید. در این صفحه‌اینستاگرام می‌خواهد که هویت شما تایید شود. برای تایید هویت تان باید کدی را برای شماره تلفن شما ارسال می‌کند. همانند تصویر زیر.


در این صفحه نکته هایی وجود دارد. اگر شماره تلفن تان به هر دلیلی از دسترس تان خارج باشد، شما می‌توانید از بک آپ ها کمک بگیرید. بک آپ ها کد هایی هستند که در هنگام ساختن رمز دوم اینستاگرام به شما می‌دهد.

مقاله ی مربوط به : فعال کردن رمز دوم اینستاگرام + راهنمای تصویری
✅ حال پس از وارد کردن رمز، وارد صفحه ی هوم اینستاگرام خود می شوید. حالا وارد پروفایل خود شوید.


✅ زمانی که وارد پروفایل خود می شوید، اسکرول را پایین بکشید، می بینید که در پایین گزینه ی Temporarily disable my account به رنگ آبی نمایش داده می‌شود. همان‌طور که در تصویر می بینید، آن را کلیک کنید.


در نهایت وارد صفحه‌ای می شوید که از شما دلیل دی اکتیو کردن اکانت تان را می‌خواهد. شما نیز می‌توانید هر کدام از گزینه‌ها را انتخاب کنید.


شما به دلایل مختلفی می‌توانید انتخاب کنید که حسابتان را برای مدتی دی اکتیو و یا غیر فعال کنید. دلایل دی اکتیو کردن به تریتب در زیر آمده‌اند تا شما هر کدام را که می خواهید انتخاب کنید.

می خواهم چیزهایی را حذف کنم :want to remive something

کسی رو برای فالو کردن پیدا نمی کنم:cannot find people to follow

شروع سختی بود:Trouble getting started

نگرانی از امنیت:privacy concerned

تبلیغات زیاده:too many ads

گزینه‌های دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید بر حسب دلخواه هر کدام از آن‌ها را انتخاب کنید. اینستاگرام در برابر هر کدام از گزینه‌ها در تلاش است تا راه حل هایی را به شما پیشنهاد بدهد، تا بتواند دوباره حساب شما را فعال کند. شما می‌توانید هر کدام از آن‌ها را انتخاب کنید. اگر خسته شده‌اید می‌توانید گزینه ی آخر را انتخاب کنید. گزینه ی آخر گزینه‌ای است که به شما می‌گوید می‌توانید هر دلیلی غیر از این داشته باشید.

با انتخاب گزینه ی آخر دیگر اینستاگرام هیچ پاسخی برای شما نمی فرستد. به نظر می‌رسد که با حالت راحت تری بتوانید حساب خود را دی اکتیو کنید. پس از آن رمز اینستاگرام خود را وارد کنید.

پس از وارد کردن رمز، حالا گزینه ی Temporarily disable account برای شما فعال می‌شود. با انتخاب این گزینه، بار دیگر اینستاگرام از شما می پرسد که آیا واقعا مطمئن هستید که می خواهید حساب خود را دی اکتیو کنید و شما با کلیک بر روی گزینه ی yes پاسخ اینستاگرام را می دهید...


هم اکنون حساب شما دی اکتیو شده است و البته شما می‌توانید در هر زمان که بخواهید حساب خود را از حالت دی اکتیو خارج کنید.

جمع‌بندی
بیشتر ما زمانی که از برنامه‌ای خسته می شویم، ترجیح می‌دهیم که مدتی آن برنامه را نبینیم. حال تاینستاگرام برای این حالت ما راه حلی قرار داده است که می‌توانیم حساب خود را مدتی از دسترس خارج کنیم و پس از هر زمان که بخواهیم دوباره آن را فعال کینم. در این مدت که حساب دی اکتیو شده است هیچ گونه مشکلی برای حساب پیش نخواهد آمد.

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon