بهترین گزینه زبان برای یه پروژه وب واقعا گسترده که هرجایی احتمال کاربرد داره چیه؟

دوستان وقتتون بخیر.
یه سوال دارم شاید قبلا زیاد وقت صرفش شده ولی برای انتخاب بنده خیلی خیلی حیاتی هست لطفا تجربیاتتون رو بگید.

اگر قرار باشه کسی تصمیم بگیره ایده ای داشته باشه که در بستر وب یه اپ داشته باشه که امکانات زیادی برای افراد در  حوزه های کسب و کاری و سازمانی مختلفی داشته باشه(تکرار میکنم حوزه های مختلف) که بصورت یکپارچه باهم در ارتباط باشن و بصورت آنی و با سرعت بالا پاسخگو درخواست های مختلف اعم از کاربران ، داده ها ، ورودی ها ، خروجی ها ، تغییرات اعداد و ارقام و ... باشه کدام زبان هست؟!

خلاصه بگم که توی این سیستم هر چیزی رو گسترش داد و ایده های جدید رو اضافه کرد بدون کند شدن سیستم و غیره....
اینجور فرض کنید یه پروژه enterprise بسیار وسیع و سریع یا بطور خلاصه :

سیستم عاملی در فضای ابری امن گسترده

پاسخ ها

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 5 سال پیش

سلام

با توجه به توضیحاتی که دادید شما دنبال پیاده سازی سیستمی هستید که بتونین از هر نظر توسعه پذیر نگه دارید و از لحاظ پاسخگویی سرعت بالایی داشته باشه. به نظرم انتخاب یک زبان با توجه به این تنوع کار درستی نیست. پیشنهاد میکنم حتما میکروسرویس بشید و هر میکروسرویس رو با توجه به سرویسی که میخواد بده زبان برنامه نویسی مناسبش رو انتخاب کنین. چون برای هرکاری طبیعتا زبان برنامه نویسی مناسبش باید انتخاب بشه تا بهترین بازدهی رو بتونید بگیرید از کارتون.

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 5 سال پیش

حسین آقا ممنون بابت صرف وقتتون برای پاسخگویی به بنده.

اینطور که بنده متوجه شدم شما میگید هر بخش از این مغز مصنوعی رو باید با ابزار های متفاوت پیاده سازی کرد و اون قسمت های متفاوت رو بهم لینک داد تا به بهترین کیفیت دست پیدا کرد.

بنده جستجو های زیادی انجام دادم اما شوربختانه تا به الان با مطلبی برنخوردم که بطور مثال در مورد توانایی های زبانی چون سی شارپ یا غیره به این روش توضیح داده باشه که در کجا و چه وقتی بهترین گزینه هست.آیا منبعی برای این مقایسات وجود داره؟

معذرت میخوام بابته سوال های متعدد

online-support-icon