آیا امکان دسترسی آنلاین به کدها در brackets وجود دارد؟

سلام

آیا نرم افزار Brackets این امکان را دارد که کدها را بصورت آنلاین نگهداری کند یا باید کدها را local نگهداری کرد؟

پاسخ ها

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 6 سال پیش

سلام

نرم افزار Brackets یک نرم افزار ادیتور متن هستش و چیزی نیستش که برای نگهداری سورس استفاده بشه! شما فایل رو با ادیتور باز میکنید و ویرایش میکنید فقط همین.

اما اگر منظورتون این هست که یک فایل رو توی حالتی که روی سرورس هستش باز کنید راه های مختلفی هست.

مثلا اگر وب سرورتون از ftp ساپورت میکنه میتونید پلاگینی برای مدیریت فایل ها با استفاده از ftp رو روی brackets نصب کنید که آموزشش توی اینترنت هست و با سرچ کردن عبارت brackets ftp میتونید ویدیو های اموزشی رو در این مورد پیدا کنید.

همچنین میتونید از ابزارهای ورژن کنترل مثل git استفاده کنید که مکانیزم خیلی متفاوت تری دارند و باید کورس های مربوط به خودش رو پشت سر بگذارید.

موفق باشید

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 6 سال پیش

سلام
ممنون از توضیحاتت علی رضا 

متوجه هستم که Brackets ادیتور هست اما منظورم این بود که آیا راهی وجود داره برای اینکه همه جا به کدها دسترسی داشته باشیم تا کدها را روی فلش یا ... ذخیره نکنیم، مثلا جایی کدها را آپلود کنیم و برای هر دفعه استفاده، login بشیم؟

البته در مورد git زیاد نمیدونم و نمیدونم که آیا میشه با نرم افزارهای ادیتور، joint کردشون یا نه؟

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 6 سال پیش

بله هم از طریق ftp امکان پذیر هست هم از طریق git که البته کار کردنشون خیلی متفاوته. هر دو هم پلاگین هایی برای کار باهاشون وجود داره.

البته این نکته رو ذکر کنم که ftp یک پروتکل انتقال فایل هستش و git یک ابزار version control و در ماهیت دو چیز کاملا متفاوت هستند.

online-support-icon