تبدیل HTML به قالب وردپرس (حرفه ای)

سلام دوستای عزیز

والا گیج شدم!

دوستان خوبم من قصد داشتم یک قالب HTML رو بطور کاملا صحیح و اصولی به وردپرس تبدیل کنم (منظورم اینه که ار پلاگین یا converter یا برنامه های دیگه نمیخوام استفاده کنم!)

یه قالب کامل وردپرس بدون باگ در عین سادگی میخوام ایجاد کنم.

فقط یه موضوع مهم خواهشم اینه راه درستش که با کلیه اصول لازم همراهه رو بهم معرفی کنید. (ضمنا با java و php هم آشنایی دارم)

دوستان که تجربه ی کافی دارن لطفا راهنماییم کنن، خیلی ممنون میشم

متشکرم

پاسخ ها

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 8 سال پیش
اول بگم من وردپرس کار نیستم......... من با جوملا کار می کنم.برای شروع اول باید php,js,html,css در حد معقولی مسلط باشی .بعد از اون قالب html شماده اماده شده اما برای وردپرس نیست،برای اینکار باید تاحدودی به API وردپرس مسلط باشی،وردپرس API خیلی کم تر دارد. طبیعتا راحت تر است.اگه مسلط بشی می تونی خودت برای وردپرس ویجت ها و پلاگین بنویسی،یک سری API هم مخصوص قالب دارد.پس باید بری API وردپرس مطالعه کنی...(در عوض جوملا API فوق العاده زیادتر است و طبیعتا جوملا سخت تر است) به لینک زیر برو https://codex.wordpress.org/WordPress_APIs راه غیر اصولی تر هم اما راحت تر override کردن که داخل جوملا بود،همان افزونه را نگه داری اسکلت قالب را نگه داری کد های سی اس اس قالب رو عوض کنی و یک سری کار های دیگه... برای این کار ها دوتا ابزار firebug و web developer خیلی کمک می کنه.
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 6 سال پیش
سلام. قالب‌های وردپرس دارای یه ساختار خاص هستند و نیازمند یک‌سری فایل‌های اصلی هستند. بهترین راهکاری که میتونم پیشنهاد کنم تا در کوتاه‌ترین زمان با این ساختار ‌آشنا بشید، دریافت قالب تم استارتر از سایت http://underscores.me/ هست. فایل‌های مهمش مثل index, functions, header, footer و یه تعداد دیگه رو کمی نگاه بیندازید و بعد کدهای htmlاتون رو داخل این فایل اضافه (جایگزین) کنید. کدها phpای رو که وجود دارند رو هم در جای مناسب از کدتون قرار بدید. برای اضافه کردن بقیه کدهای وردپرس (php) هم میتونید به سایت https://codex.wordpress.org/WordPress_APIs مراجعه کنید یا در گوگل مثلا عنوان wordpress posts loop رو سرچ کنید تا کدهایی رو که پست‌های سایت رو لود میکنه پیدا کنید و به فایل index (یا جای دیگری از قالبتون) اضافه کنید. (البته بطور پیش فرض قالب استارتری که دریافت میکنید loop نمایش پست‌ها رو در فایل index داره.)
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 6 سال پیش
سلام دوست عزیز. همهی فایل هایی که نوشتید را در یک پوشه که نامش هر چه میخواهید بگذارید قرار دهید. سپس به مسیری که وردپرس نصب شده بروید و این مسیر را دنبال کنید: wordpresswp-contentthems و بعد پوشه را در انجا قرار دهید. به همین سادگی. البته میتوانید ان پوشه را تبدیل به یک فایل .zip کرده و از درون خود پیشخوان وردپرس و بخش نمایش قالبتان را اپلود بکنید.
online-support-icon