پیشنهاد کتاب یا سایت خوب برای یادگیری جاوااسکریپت

دوستانی که در زمینه برنامه نویسی جاوا اسکریپت تجربه دارند، چه کتاب یا سایتی را برای شروع یادگیری پیشنهاد می کنید، در صورتی که منبع کاملی را میشناسید ممنون میشوم راهنمایی کنید  

پاسخ ها

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 8 سال پیش
من منابع مختلفی را از جمله کتاب و فیلم و سایت های مختلف تجربه کردم و به نظرم بهترین منبع وبسایت www.w3schools.com هستش که به صورت خلاصه کارآمد و جامع توضیح داده.
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 8 سال پیش
www.codecademy.com یکی از بهترین سایت ها برای یادگیری زبان های برنامه نویسی ;)
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 7 سال پیش
کتاب headfirst JAVASCRIPT میتونید از سایت ebook-dl.com به صورت رایگان دانلودش کنید امتحانش شرطه
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 6 سال پیش
پیشنهاد من برای شما سایت و نرم افزار sololearn هستش که هم نرم افزار برای موبایل داره هم تحت وب داره و برای شروع کردن واقعا عالیه! هم اموزش خوبی داره هم امتحان میگیره! هم تالار گفتگو داره و غیره! بعد اون codecademy.com بعدش هم w3schools.com بعدش هم در صورتی که بتونید اموزش های سایت لیندا رو پیدا کنید واقعا منابع عالی و خوبی هستن!
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 6 سال پیش
در کنار منابعی مثل سایت های w3schools و codecademy، یکی از بهترین منابع یادگیری جاوااسکریپت، MDN یا Mozilla Developer Network هست. آموزش ها از سطح مقدماتی شروع شده و تا پیشرفته ادامه دارن. https://developer.mozilla.org/en-US/docs/Web/JavaScript یک کتاب بسیار مفید در این زمینه هم، کتاب YDKJS یا You Don't Know JS اثر آقای Kyle Simpson هست.
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 5 سال پیش

پیشنهاد میکنم حتما حتما کتاب You Don't Know JS رو مطالعه کنید ، هم میتونید یی دی افش رو داشته باشید هم خود کتاب رو بخرید ، فارسی هم سایت ری اکت اپ رو پیشنهاد میکنم کلا تخصصی جاوااسکریپت کار میکنن مقاله های خیلی خوبی داره سایتشون

online-support-icon