اشتراک صفحه لب تاپ

سلام.  این امکان وجود داره که لب تاپ رو به یه lcd  یا صفحه نمایش وایرلس وصل کرد و دو تصویر متفاوت از یک لب تاپ داشت. مثلا با خود لب تاپ کد نویسی کرد و با اون صفحه نمایشی که به لب تاپ وصل شده فیلم تماشا کرد؟! در واقع دو کار متفاوت رو همزمان روی یک دستگاه انجام داد.

پاسخ ها

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 8 سال پیش
http://hexus.net/tech/news/laptop/20595-kohjinsha-shows-prototype-dual-screen-notebook/ http://phys.org/news/2011-08-two-screen-laptops.html http://cdn.gajitz.com/wp-content/uploads/2009/12/lenovo-thinkpad-w700ds.jpg منظورتون را نمی فهمم چرا امکان نداره!
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 6 سال پیش
درمورد کلمه ای که به کار بردید (لب‌تاپ) این یک اشتباه تقریبا رایج بین مردم ایرانه. برخی‌ها میگن لب‌تاب، برخی دیگه میگن لپ‌تاب و عده ای هم مثل شما، لب‌تاپ. لپ‌تاپ (Laptop) یک رایانه‌ی سبک و قابل حمله و دلیل نامگذاری‌ش به این عبارت اینه که در انگلیسی به ناحیه‌ی بالای زانو میگن Lap و لپ‌تاپ یعنی چیزی که روی Lap قرار میگیره. https://en.wikipedia.org/wiki/Laptop کلا این فرهنگ مطالعه و تحقیق، خوبه که رواج پیدا کنه و یکم در مورد چیزهایی که روزانه با اونها سروکار داریم، بیشتر اطلاعات داشته باشیم.
online-support-icon