ایده برای سایت با هدف کسب درآمد

با سلام این اولین پست بنده هستش، من به تازگی آموزش های web development رو تموم کردم (fron+back end) . در حال حاضر بدنبال پیاده سازی سایتی هستم که بشه ازش درآمد داشت، چند تا ایده داشتم ولی احساس می کنم عملی نیستن؛ به همین دلیل می خواستم نظر دوستان رو جویا بشم که چه پیشنهادی دارن. ممنون.

پاسخ ها

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 8 سال پیش
کاش می گفتید آیا برای شروع کار سرمایه هم دارید یا خیر ؟ اگر دارید به چه اندازه ؟
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 8 سال پیش
بله دوست عزیز مشکل سرمایه وجود نداره
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 8 سال پیش
به سایت های "تخفیف های گروهی" فکر کن ! شاید در کل اینترنت 5/6 مورد از این سایت ها باشه که شما می تونی با یکم تحقیق به همراه کمی خلاقیت و ایده بهترین باشی. تقریبا همه یک شکل هستند اما با کمی فکر و ایده مطمئناً می تونید درآمد خیلی خوبی از این سایت بدست بیاورید.
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 6 سال پیش
در مورد ایده‌ی ایجاد یک وبسایت و یا اپلیکیشن که این روزها عده‌ی نسبتا زیادی دنبال اونها هستن، نکات زیادی وجود داره. یکی از این نکات، در نظر گرفتن مخاطبان ایده هست. تعداد این مخاطبان، رنج سنی، میزان تحصیلات، محل زندگی و ... باید درنظر گرفته بشه. به عنوان مثال، روزهای اولی که اپلیکیشن‌های اسنپ و تپسی عرضه شده بودن، خیلی‌ها این ایده رو شکست‌خورده به حساب می‌آوردن اما بعد از گذشت مدتی دیدیم که با استقبال بسیار خوبی مواجه شد. اما به طور کلی دو نوع ایده وجود داره: - ایده‌ای که تا بحال پیاده‌سازی نشده - ایده‌ای قبلا پیاده‌سازی شده خیلی وقت‌ها اگه ایده‌هایی که قبلا پیاده‌سازی شدن رو درنظر بگیریم و سعی کنیم اونها رو بهبود ببخشیم، موفقیت‌آمیز خواهد بود اما اکثر مردم به دنبال ارائه‌ی یک ایده‌ی جدید هستن.
online-support-icon