راهنمایی برای ساخت سایت برای یک تازه کار

سلام.من به تازگی تصمیم به ساخت سایت گرفتم و زبان های لازم رو یاد دارم.

ولی خب در این زمینه هیچ تجربه ای ندارم و اصلا نمیدونم از کجا شروع کنم.سایت ترجیحا میخوام داینامیک(پویا)باشه و در مورد شهرستان خودم هست که کوچیکه و شناخته شده نیست و سایت مطمئننا بازدید خیلی زیادی نخواهد داشت.

میخوام که اگر لطف کنین و تجربه ای در این مورد دارین یا اگر توصیه ای هست بکنین.مثلا اینکه نرم افزار های مفید چی هستن چه نکاتی رو رعایت کنم و از کدوم قسمت شروع کنم و این جور چیزها.حتی اگه مورد خیلی کوچکی هم باشه خوشحال میشم.

امیدوارم سوال واضح بوده باشه.باتشکر

پاسخ ها

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 5 سال پیش

پویای عزیز

سلام

1- کاش گفته بودی که چه زبانهای لازمی رو بلد هستی تا بر اساس اون راهنمایی صورت می‌گرفت. چون در ادامه هم فردموی که ترجیح میدی که سایت داینامیک باشه. اون وقت ممنونه که پاسخ دهنده سوالت رو بهتر و واضح تر جواب بده.

2- پیشنهاد من برای شروع یک سایت داینامیک همیشه ورد پرس بوده و هست. به راحتی و به خوشمزگی هر چه تمامتر به سایت وردپرس فارسی مراجعه کنید و یک ورد پرس برای سایت کوچک و پویای خود تهیه کنید و تمام.

3- ساخت سایت هم فضا می‌خواهد و آدرس. یک جستجوی ساده اینترنتی در مورد خرید دامین و میزبانی سایت، شما را میبرد دم در انواع مختلف هاستهای خوب و درجه یک که خدا رو شکر کم هم نیستند.

4- توصیه هم اینکه هیچ نرم افزاری را نجوی، برو تو شکم کارو سایت رو بالا بیار، بعد کم کم بر اساس نیازت خودت ابزار کارت رو هم پیدا می کنی. علی الحساب بهترین ابزار همین مرورگر هست.

موفق باشی

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 5 سال پیش

با سلام.متاسفم که خوب نپرسیدم.تمام تلاشمو کردم که همه چی رو بگم.یکی از سوالاتم این بوده که دامنه irباشه یا com .مرسی از جواب های کاملتون.موفق باشید

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 5 سال پیش

پویای عزیز

سلام

به نظرم هر بخشی که باهاش مشکل داری رو جداگانه سوال کن و یکی یکی رفع کنی بهتر خواهد بود. مثلا همین که برای دامنه از ir استفاده کنید، یا .com به شدت به خود شما بستگی داره. اولین سوال من اینه که قصد دارید چه کاری انجام بدید. دامنه اولی منطقه ای است و خیلی طبیعی هست که برای سایتهایی با محدوده جغرافیای ایران یک نشانه است و همین که ارزانتر است. اگر قصد برند سازی و کار خیلی حرفه‌ای دارید، بین این دو شاید com بهتر باشد. اما راستش رو بخوای تمامش به سیاستهایی که قراره در سایت اعمال کنی مربوط میشه.

زیاد سخت نگیر و استارت کار رو بزن، خودت کم کم دستت میاد که کدوم بهتره.

موفق باشی

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 5 سال پیش

با سلام.متشکرم که جواب میدین.واب های کامل رو معمولا از اینجا میگیرم.با این نکته هم موافقم که باید سوال هارو جداگانه بپرسم.

مرسی از راهنمایی های شما.

زنده باشید.

online-support-icon