برنامه نویسی تحت شبکه با پایتون و اوراکل

با سلام خدمت دوستان عزیز

من میخوام یه برنامه تحت شبکه بنویسم که کلاینت ها که نرم افزار رو اجرا میکنند به دیتابیس اوراکل بر روی سرور دسترسی داشته باشند. یعنی به شکلی که انگاری هر کلاینت در حال اجرا برنامه بر روی سیستم خود میباشد ولی برای دسترسی به دیتا بیس نیازمند ارتباط با سرور می باشد. این برنامه شامل وارد کردن یک سری اطلاعات و تغییر و یک سری گزارشگیری می باشد.

میشه راهنمایی کنید برای همچین برنامه برای تحت شبکه بودنش باید از چه کتابخانه ای استفاده کنم و همچنین برای اینکه بعدا به مشکلی بر نخورم در هنگام تبدیل فایل py به exe باید از چه کتابخانه های دیگه ای استفاده کنم؟

در کل اگر میتونید من رو راهنمایی کنید که رو چه کتابخانه هایی باید تمرکز کنم و یادبگیرم که همچین برنامه ای رو بنویسم با تشکر.

پاسخ ها

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 5 سال پیش

سلام اوراکل تکنولوژی جدیدی برای multitanency رو که برمبنای کلود هست عرضه کرده.چیزی که مد نظر شما هست چیزی فراتر از اونه ؟

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 5 سال پیش

میخوام برنامه ام تحت ویندوز باشه و اینکه ابزارها و تکنولژی های کلود رو کلن بلد نیستم فقط یه برنامه ساده میخوام بنویسم اونم فعلا نمیدونم چیکار کنم. خودم ایده دادم نمیتونم اجرا کنم :((

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 5 سال پیش

چیزی که شما میخوای بنویسی اسمش برنامه تحت شبکه نیست. شما برنامه ای میخوای بنویسی که بتونه با یه دیتابیس توی شبکه کار کنه. نیاز به یادگیری چیز ویژه ای نداری. کافیه درایور اتصال به دیتابیس رو توی برنامه ت داشته باشی و connection string ت رو با آدرس سرور دیتابیست توی شبکه مقداردهی کنی در اینصورت میتونی از نسخه کلاینتت دستورات اس کویلی رو روی دیتابیس فراخوانی و اجرا کنی

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 5 سال پیش

آخه امکان داره چند یوزر با هم به دیتا بیس وصل بشن و تغییری ایجاد کنند.

اگه میشه بیشتر راهنمایی کنید.

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 5 سال پیش

توی این لینک اوراکل و جاوا آموزش داده شده ، شاید یک چیزایی دست گیرت شد .

https://tutorialpro.ir/course/4457/کار-با-پایگاه-داده-در-جاوا-(JDBC)

online-support-icon