Duolingo: روشی سرگرم‌کننده برای آموزش زبان

Duolingo: روشی سرگرم‌کننده برای آموزش زبان

امروزه با پیشرفت فناوری، بسیاری از کارهای ما ساده‌تر از گذشته انجام می‌شود. به طور مثال، در حوزهٔ آموزش زبان، ابزارها و اپلیکیشن‌های متعددی وجود دارند که این فرآیند زمان‌بر -یعنی یادگیری یک زبان جدید- را بسیار ساده و لذت‌بخش کرده‌اند که یکی از آنها، Duolingo است که در ادامه با این ابزار آموزش زبان بیشتر آشنا خواهید شد.

با Duolingo یک زبان جدید را رایگان بیاموزید 
یادگیری زبان با استفاده از اپلیکیشن یا سایت Duolingo بسیار سرگرم‌کننده و البته اعتیادآور است. امکانات مختلفی چون کسب امتیاز برای پاسخ‌های صحیح، چالش تست سرعت و رسیدن به مراحل بالاتر، کار کردن با این اپلیکیشن را لذت‌بخش می‌کند. درس‌های ارائه شده در این اپلیکیشن در عین حال که مختصر و مفید هستند، در یادگیری زبان نیز بسیار تأثیرگذارند.

هر درس ارائه شده، مهارت‌های مختلف زبانی از جمله Listening و Speaking و سایر مهارت‌ها را در بر می‌گیرد و در عین حال، پرسش‌های چند گزینه‌ای به بهبود مهارت‌های زبان‌آموز کمک می‌کنند. در این اپلیکیشن از پاسخ‌های درست خود به سرعت اطلاع پیدا کرده و اگر به سؤالی اشتباه پاسخ داده باشید، راه‌کاری برای تصحیح و یادگیری آن به شما نمایش داده می‌شود.

Duolingo با سنجش زمانی که برای یادگیری یک زبان صرف کرده‌اید، به شما برای ادامهٔ راه انگیزه می‌دهد. درست مثل گیم، در صورت پاسخ اشتباه به یک سؤال، شما قلب‌های خود را از دست می‌دهید و در صورتی که همهٔ آنها را از دست بدهید، باید درس را مجدداً دوره کنید و دوباره امتحان دهید!

همیشه و همه جا در حال یادگیری باشید 
با در اختیار داشتن اپلیکیشن اندروید یا آی‌اواس دولینگو، می‌توانید از زمان‌های استراحت یا هنگامی که در ترافیک در رفت و آمد هستید، از زمان خود بهترین بهره را ببرید.

بارها و بارها در پادکست‌ها، آموزش‌ها و مقالات سکان آکادمی این نکته را یادآور شده‌ایم که دانش زبان انگلیسی به منزلهٔ مهارت جدایی‌ناپذیر پکیج آموزشی علاقمندان به برنامه‌نویسی باید باشد. خواه علاقمند به شروع یادگیری زبان انگلیسی با اپلیکیشن دولینگو باشید خواه تمایل به دنبال کردن سایر متودولوژی‌ها داشته باشید، توصیهٔ ما این است که حتماً دانش زبان انگلیسی خود را تقویت کنید تا در حرفهٔ برنامه‌نویسی به مراتب موفق‌تر گردید.

در صورتی که از این اپلیکیشن استفاده نموده‌اید، می‌توانید نظرات خود پیرامون نقاط ضعف و قوت این اپلیکیشن را با سایر کاربران سکان آکادمی در میان بگذارید تا ایشان با دید به مراتب بازتری بتوانند دست به انتخاب ابزاری مناسب برای یادگیری زبان‌های مختلف به خصوص زبان انگلیسی بزنند. 

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon