PWA Starter Kit: ابزاری اپن‌سورس برای ساخت اپلیکیشن‌های تحت وب

PWA Starter Kit: ابزاری اپن‌سورس برای ساخت اپلیکیشن‌های تحت وب

PWA Starter Kit ابزاری اپن‌سورس است که با استفاده از آن قادر خواهید بود تا اقدام به دیزاین PWA مورد نظر خود با استفاده از زبان‌های CSS ،HTML و JavaScript کرده سپس از ویژگی‌های پلتفرم‌های قدرتمند و مدرنی مانند JavaScript Modules ،Service Worker ،Web Components و HTTP/2 بهره‌مند شوید و این در حالی است که خروجی کار شما با تمام مرورگرهای مطرح بازار من‌جمله Safari ،Edge ،IE ،Firefox ،Chrome و Opera سازگار خواهد بود.

به منظور طراحی سایت، PWA Starter Kit از ابزارهای متفاوتی من‌جمله Web Component استفاده می‌کند به علاوه اینکه ابزارهای دیگری مثل lit-html نیز به کار گرفته می‌شود که یک لایبرری سبک برای طراحی قالب‌های سایت با زبان جاوااسکریپت است. در پروسهٔ طراحی سایت همچنین از lit-element نیز استفاده می‌شود که یک کلاس مبتنی بر وب کامپوننت است.

راهنمای نصب PWA Starter Kit
این ابزار اپن‌سورس طراحی سایت به چندین پکیج npm وابسته است؛ بنابراین اطمینان حاصل کنید که پیش شروع استفاده، نودجی‌اس و ان‌پی‌ام را نصب کرده‌ باشید. برای شروع، با استفاده از گیت می‌توانید سورس پروژه را دریافت نمایید:

$ git clone --depth 1 https://github.com/Polymer/pwa-starter-kit my-app

سپس با اجرای دستور زیر از داخل ترمینال، می‌توانید وابستگی‌های پروژه را نصب نمایید:

$ npm install

این ابزار نیازی به کانفیگ خاصی در مراحل توسعه، تست و دیپلوی ندارد و از دیگر ویژگی‌های پیشرفته‌اش می‌توان به پشتیبانی آفلاین، لِیزی لودینگ و قابلیت نصب و راه‌‌اندازی سریع اشاره کرد.

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon