سایت های دانلود رایگان اکشن فتوشاپ

سایت های دانلود رایگان اکشن فتوشاپ

اکشن های فتوشاپ بیش از آنکه فکرش را بکنیم می توانند در زمان طراحان گرافیکی صرفه جویی کنند به خصوص زمانی که طراح می خواهد در اسرع وقت یک افکت را روی چندین عکس پیاده سازی کند و این در حالی است که حتی فکر کردن به چنین حجم کاری خسته کننده است چه برسد به اجرای آن! ما به راحتی می توانیم این اکشن ها را نصب کرده و خیلی ساده با فشردن یک دکمه، عکسی بی روح را به یک تصویر کاملاً جذاب تبدیل کنیم. جالب است بدانیم که پس از آشنایی با نحوه به کارگیری از اکشن های فتوشاپ، دیگر از تغییراتی که طراحان روی تصاویر خود ایجاد می کنند شگفت زده نخواهیم شد چرا که می دانیم بسیاری از آن کارها توسط اکشن ها انجام می شوند.

سایت adobe.com

سایت adobe.com پر است از Action های فتوشاپی که بر اساس نوع مجوز (رایگان، اهدایی و ...) مرتب شده اند که شما به سادگی می توانید از این اکشن ها استفاده کنید. با مراجعه به این سایت، شما نمایی از هر افکت را خواهید دید و توضیحاتی که در مورد هر کدام از آن ها داده شده است راه را برای انتخاب شما هموارتر خواهد ساخت.

سایت photoshoptutorials.ws

سایت photoshoptutorials.ws مختص به آموزش های فتوشاپ است اما علاوه بر این تعدادی اکشن هم به طور کاملاً رایگان برای کاربران در سایت گنجانده شده که کاربران می توانند به راحتی آن ها را دانلود کرده و مورد استفاده قرار دهند. کلیه اکشن ها به طور منظم در این سایت قرار داده شده اند که این مسئله کار را برای کاربران سایت که به دنبال اکشن خاصی هستند بسیار آسان می سازد.

سایت photographypla.net

سایت photographypla.net برای عکاسان بسیار مفید است چرا که پر است از Action های فتوشاپی که مورد نیاز هر عکاسی خواهد بود. همچنین این سایت محصولات عکاسی دیگری همچون فریم های عکاسی را هم برای فروش قرار داده است. علاوه بر این، در این وب سایت شما می توانید اکشن های فتوشاپ و مقاله هی مربوط به عکاسی را به صورت رایگان دانلود نمایید.

سایت brusheezy.com

در سایت brusheezy.com اگر بدانید که به چه شکل از keyword ها یا "کلیدواژه ها" برای جستجو استفاده کنید، به راحتی خواهید توانست بسیاری از عناصری که یک طراح یا عکاس برای کار به آن ها احتیاج دارد را پیدا کنید. این عناصر شامل اکشن، الگو، اشکال متفاوت، کیت های رابط کاربری (UI Kits)، گرادیانت و بسیاری چیزهای دیگر است.

سایت mcpactions.com 

علاقمندان می توانند برای استفاده از اکشن های مختلف فتوشاپ در وب سایت mcpactions.com ثبت نام کنند و با پرداخت هزینه ای ناچیز از اکشن های پولی این سایت استفاده کنند اما کسانی هم که به دنبال اکشن های رایگان هستند نیز می توانند تعدادی اکشن رایگان را از این سایت دانلود نمایند. علاوه بر این، در وبلاگ این سایت آموزش های جالبی برای ویرایش عکس به صورت ویدیویی و همچنین تکنیک های عکاسی قرار داده شده است.

سایت bellevue-avenue.com 

وب سایت bellevue-avenue.com اکشن های متفاوتی را به صورت پولی در اختیار علاقمندان قرار می دهد که از آن جمله می توان به اکشن های روتوش پوست، چشم و حتی دندان اشاره کرد و عکاسان می توانند برای خرید اکشن های مربوط به تصاویر کودکان نیز از این سایت استفاده کنند. علاوه بر این، اکشن های بسیاری هم برای طراحی گرافیکی، گرافیک وب و همچنین آموزش های مرتبط هم به صورت کاملاً رایگان در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

سایت lookfilter.com

وب سایت lookfilter.com که توسط عکاسان حرفه ای اداره می شود، اکشن های فتوشاپ با کیفیتی را با قیمت مابین 29 تا 199 دلار به فروش می گذارد. علاوه بر این، تعدادی اکشن فتوشاپ و آموزش های مرتبط رایگان نیز می توان از این سایت گرفت.

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon