Plus: از این پس کاربران سکان آکادمی می‌توانند در تولید محتوا مشارکت کنند!

Plus: از این پس کاربران سکان آکادمی می‌توانند در تولید محتوا مشارکت کنند!

در راستای فراهم آوردن فرصتی برای کاربران علاقمند سکان آکادمی به تولید محتوا و نگارش مقاله به منظور انتقال تجربیات خود در حوزهٔ نرم‌افزار به دیگر کاربران،‌ بخش جدیدی تحت عنوان پلاس به سایت اضافه گردیده است که در ادامه بیشتر به معرفی آن خواهیم پرداخت.

Plus یکی از زیرشاخه‌های سکان آکادمی است که این امکان را به کاربران می‌دهد تا بتوانند در تولید محتوای فاخر در این سایت مشارکت نمایند. به عبارت دیگر، علاوه بر وبلاگ سکان آکادمی که در آن مقالات مرتبط با برنامه‌نویسی، هک و امنیت، لینوکس، هوش مصنوعی، اینترنت اشیاء و غیره منتشر می‌شود، از این پس تمامی کاربران قادر خواهند بود تا بر اساس شرایط و ضوابطی که در ادامه شرح داده خواهد شد، دست به ترجمه/تألیف مقالات علمی بزنند.

شرایط مقاله‌نویسی در پلاس

از کلیهٔ علاقمندان به مقاله‌نویسی در سکان آکادمی تقاضا داریم در تألیف مقالات و آموزش‌های خود، نکات زیر را حتماً مد نظر داشته باشند:

- محتوای تولید شده صرفاً باید مرتبط با یکی از حوزه‌های فناوری، وب و اینترنت، برنامه‌نویسی، طراحی سایت، سئو و سایر حوزه‌های وابسته باشد و در غیر این صورت، محتوا حذف خواهد شد.
- تحت هیچ عنوان امکان کپی/پیست و بازنشر محتوا از دیگر سایت‌ها وجود ندارد.
- در صورت ترجمهٔ مقالات، درج لینک به مقالهٔ اصلی در انتهای مقاله بلامانع است.
- لازم به ذکر است اکانت کاربرانی که قوانین فوق‌الذکر را رعایت نفرمایند، مسدود خواهد شد.

چگونه مقاله بنویسیم؟

برای این منظور، ابتدا باید لاگین کرده سپس با مراجعه به پنل داشبورد، منویی تحت عنوان «پلاس» مشاهده خواهید کرد (همچنین با مراجعه به لینک افزودن محتوا به پلاس، می‌توانید به بخش مربوطه دسترسی پیدا نمایید.)

- حداقل کلمات: لازم به ذکر است حداقل محتوای تألیف شده باید ۱۰۰۰ کاراکتر باشد.

- تگ‌گذاری صحیح: لطفاً حتماً از تگ‌های فارسی استفاده نمایید و حدالمقدور تگ‌هایی که در وبلاگ سکان آکادمی به کار گرفته شده‌اند را درج نمایید تا مقالات شما در ذیل مقالات مرتبط وبلاگ نمایش داده شده و بالتبع بازخورد بیشتری دریافت نمایید (همچنین تا حد ممکن از درج تگ‌هایی همچون مشکل، کد، کار، پروژه، سیستم و یا تگ‌های بلندی همچون بهترین توزیع سیستم عامل گنو لینوکس یا راه های موفقیت در کدنویسی و غیره استفاده ننمایید.)

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon