گوگل در پی یافتن کودکان خلاق با مسابقه Google Doodle

گوگل در پی یافتن کودکان خلاق با مسابقه Google Doodle

کارآفرین بودن از جایی شروع می شود که ما به توانایی هایمان می اندیشیم. کودکان نیز به نوعی با داشتن خلاقیت زاید الوصف، انرژی و قوه تخیل می توانند کارآفرینان موفق آینده باشند و به همین دلیل است که گوگل مسابقه ای را تحت عنوان Google Doodle به راه انداخته است و از کودکان در گروه های سنی مختلف دعوت به عمل آورده است تا با تعبیری هنرمندانه و خلاقانه این جمله ناقص را به پایان رسانند:

"اگر می توانستم چیزی اختراع کنم که به وسیله آن بتوانم دنیا را به جای بهتری تبدیل کند، ... ".

برنده این مسابقه در روز 4 ژوئن در صفحه اول گوگل در امریکا نمایش داده خواهد شد. تیم دودل، یعنی همان تیمی که مسئول جابجایی عکس های صفحه اصلی گوگل است، این تصویر خلاقانه را به نمایش در خواهد آورد. جایزه در نظر گرفته شده برای برنده این مسابقه 30000 دلار است که می بایست در راه تحصیل هزینه شود و مبلغ 50000 دلار هم به عنوان کمک هزینه به مدرسه کودک برنده اعطا خواهد شد. آخرین فرصت شرکت در این مسابقه 20 مارچ بوده است و این در حالی است که برنده جایزه بزرگ این مسابقه فقط یک نفر خواهد بود. اما برای ترغیب شرکت کنندگان به حضور در این مسابقه، جوایزی برای گروه های سنی مختلف هم در نظر گرفته شده است که گروه بندی ها به شکل زیر است: مهدکودک تا کلاس سوم، کلاس های چهارم و پنجم، کلاس های ششم و هفتم، کلاس های هشتم و نهم، و کلاس های دهم تا دوازدهم. همچنین یک نفر هم به عنوان برنده هر ایالت شرکت کننده معرفی خواهد شد.

برندگان ایالتی جوایز متفاوتی از قبیل بازدید از دفاتر گوگل، تبلت های اندرویدی، و یا تی شرت هایی با مارک دودل دریافت خواهند کرد و چهار نفر نخست نیز هر کدام 5000 دلار کمک هزینه تحصیلی دریافت خواهند کرد. برندگان بر اساس میزان مهارت های هنری و خلاقانه خود بر اساس گروهی که در آن قرار دارند، استفاده خلاقانه از لوگوی گوگل و اینکه طراحی ایشان و جمله ای که ضمیمه تصویر خود کرده اند تا چه میزان هماهنگ با منظور ایشان است انتخاب خواهند شد.

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon