افزوده شدن قابلیت لاگین به وب‌سایت‌ها با استفاده از Telegram

افزوده شدن قابلیت لاگین به وب‌سایت‌ها با استفاده از Telegram

اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام قابلیتی تحت عنوان Telgram Login Widger را در اختیار دولوپرها گذاشته است که با استفاده از آن قادر خواهند شد تا امکان لاگین از طریق اکانت تلگرام را به وب‌سایت‌های مختلف اضافه نمایند.

Telegram Login Widget از کاربر وب‌سایت شما می‌خواهد تا شمارهٔ موبایل خود را وارد کند؛ سپس پیامی جهت تأییده برای کاربر ارسال می‌گردد و در نهایت کاربر به سادگی قادر خواهد بود تا وارد سایت گردد (مشاهدهٔ دمونی ویجت لاگین تلگرام).

در این فرایند اطلاعاتی همچون نام، نام کاربری و عکس پروفایل در اختیار وب‌سایت مد نظر قرار می‌گیرد و این در حالی است که شمارهٔ همراه شما مخفی باقی می‌ماند. علاوه بر این، از این پس وب‌سایت مذکور قادر خواهد بود تا در صورت داشتن پرمیشن، از طریق ربات‌‌های خود برای کاربران پیام ارسال کند (همچنین پس از لاگین، تلگرام اطلاعاتی مرتبط با پرمیشن‌هایی که شما به وب‌سایت داده‌اید در اختیارتان قرار خواهد داد).

لازم به ذکر است که ربات‌های تلگرام کاربردهای فراوانی دارند؛‌ از ساپورت مشتریان گرفته تا ارسال نوتیفیکیشن و حتی پرداخت درون برنامه‌ای. اگر علاقمند به شروع ربات‌نویسی برای تلگرام هستید، می‌توانید به مقالهٔ آموزش ساخت ربات تلگرام با PHP مراجعه نمایید.

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon