Google با همکاری Coursera برگزار می‌کند: گواهینامهٔ حرفه‌ای Google It Support

Google با همکاری Coursera برگزار می‌کند: گواهینامهٔ حرفه‌ای Google It Support

Google IT Support Professional Certificate برنامه‌ای برای آموزش افراد مبتدی اما علاقمند به حوزهٔ IT است که به‌ منظور آموزش مهارت‌های لازم و ایجاد بستری برای یافتن شغلی در حوزهٔ IT برای ایشان طی ۸ تا 12 ماه توسط کمپانی Google با همکاری Coursera برگزار شده است.

دورهٔ IT Support گوگل به‌ صورت انحصاری توسط گوگل و در ۶ دورهٔ مختلف با برنامه‌های درسی کاربردی طراحی‌ شده است. کاربران با گذراندن این دوره‌ها برای پذیرش شغلی در سطح مبتدی آماده می‌شوند که این کار می‌تواند شغلی در حوزهٔ آی‌تی، فعالیت به صورت دورکاری، کار در شرکتی بزرگ و جهانی مثل گوگل یا راه‌اندازی کسب‌وکاری کوچک (استارتاپ) در صنعت فناوری باشد (لازم به ذکر است که کاربران با رشته‌های مختلف از جمله آی‌تی و رشته‌های دیگر می‌توانند وارد این دوره آموزشی شوند).

این برنامه ترکیبی منحصربه‌فرد از سخنرانی‌های ویدئویی، آزمون‌، تمرین‌های عملی و ... است که کاربران را در عیب‌یابی شبکه‌، سیستم‌عامل‌، مدیریت سیستم، اتوماسیون، امنیت و ارائه خدمات به مشتریان کمک خواهد کرد.

اگر پای صحبت کارکنان قدیمی گوگل با سوابق و دیدگاه‌های متفاوتشان بنشینیم، بسیاری از ایشان بر این باورند که اساس کارشان در خدمات Support IT به‌عنوان نقطهٔ عطفی در شغل ایشان محسوب می‌شود؛ در این مسیر، کارمندان فعلی گوگل که از تجربهٔ خوبی در حوزه‌های مربوطه برخوردارند دانش خود را در اختیار مخاطبین خواهند گذاشت.

به طور کلی اگر کاربری ۸ الی ۱۰ ساعت در هفته به این دوره‌ها اختصاص دهد، می‌تواند گواهی پایان دورهٔ خود را در حدود ۸ ماه دریافت کند؛ همچنین وی قادر خواهد بود تا از مطالبی که برای ایشان بسیار ساده بوده و یا آن‌ها را قبلاً مطالعه کرده عبور کند و به‌ سرعت به مرحله تعیین نمره برسد.

کاربرانی که بعد از اتمام دوره به دنبال شغل هستند، می‌توانند اطلاعات خود را به کارفرمایان برتر مانند Bank of America ،Walmart ،GE Digital و البته غول فناوری دنیا یعنی Google ارسال نمایند.

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon