شایعات پیرامون رونمایی از اولین ماشین اپل در سال 2019

شایعات پیرامون رونمایی از اولین ماشین اپل در سال 2019

در هفته ی گذشته ژورنال وال استریت گزارش داد که شرکت اپل تلاش خود را برای ساخت یک ماشین الکتریکی سرعت بخشیده است و برنامه ی پروژه ی خود را با هدف رونمایی از محصول در سال 2019 زمان بندی کرده است. برای آگاهی بیش تر از این اخبار با سکان آکادمی همراه باشید.

بر اساس مصاحبه ی افراد مطلع با نشریه ی وال استریت، اپل تیم 600 نفره ی خود که در بخش تکنولوژی خودروهای موتوری فعالیت می کنند را تا سه برابر گسترش داده است، و پس از ملاقاتی که مدیران شرکت با مقامات رسمی داشته اند کار روی پروژه با قدرت و سرعت بیش تر پیش می رود. احتمالاً حداقل یکی از گروه هایی که اپل با آن ها ملاقات داشته است DMV، دپارتمان وسایل نقلیه ی موتوری کالیفرنیا باشد که مسئول ثبت خودروهای موتوری و قایق ها و صدور گواهینامه های رانندگی در ایالت کالیفرنیا است.

منابع آگاه اعلام کرده اند اگرچه اپل در برنامه ی بلند مدت خود به دنبال تمام اتوماتیک کردن این خودرو است، به طوری که محصول نهایی کاملاً خودگردان و بدون نیاز به دخالت نیروی انسانی باشد، با این حال اولین ماشین اپل بر خلاف محصول شرکت گوگل یک خودرو بدون سرنشین نخواهد بود.

نکته ی جالب این است که عده ای ورود اپل به صنعت خودروسازی را اساساً شایعه ای بیش نمی دانند، به خصوص این که شرکت اپل در وب سایت جدیدی با عنوان Apple Maps Vehicles اعلام کرده است که این ماشین های جدید صرفاً بکار گرفته خواهند شد تا اطلاعات را از سراسر دنیا جمع آوری کنند و به بهبود و توسعه ی نقشه های اپل کمک کنند. در هر صورت پروژه های غول های بزرگی هم چون اپل و گوگل همیشه به صورت مخفیانه انجام می شود و باید منتظر اخبار آتی در مورد این پروژه بمانیم.

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon