قابلیت جدیدی از لینکداین تحت عنوان Skill Quiz

قابلیت جدیدی از لینکداین تحت عنوان Skill Quiz

یکی از راه‌هایی که در شبکهٔ اجتماعی لینکداین می‌توان مهارت‌های خود را به رخ کارفرمایان کشید،‌ مفهومی است تحت عنوان Endorsement. به عبارتی، سایر دوستان‌مان می‌توانند ادعا کنند که مثلاً فلان مهارت ما خیلی خوب هست.

یک خاطره
طرف آمده در لینکداین بهم پیام خصوصی داده که «آقای مرادی من شما رو در فلان مهارت و فلان مهارت Endorse کردم. لطفاً شما هم همین کار رو برای من بکنید.» 🤔

شاید همین کارهای کاربران باعث شده تا دیگر کارفرمایان آن‌طور که باید و شاید اعتباری برای Endorsement قائل نشوند و از همین روی لینکداین قابلیتی تحت عنوان Skill Quiz را به این شبکه افزوده است.

Skill Quiz چیست؟
چنانچه در پروفایل خود به بخش Skills & Endorsements مراجعه کنید، دکمه‌ای خواهید دید تحت عنوان Take Skill Quiz که با کلیک کردن بر روی این دکمه، بسته به مهارت‌هایی که قبلاً‌ انتخاب کرده‌ایم، می‌توانیم یکی از آن‌ها را انتخاب نموده سپس در آزمونی تستی و آنلاین شرکت کنیم که معمولاً بین ۱۵ الی ۲۰ دقیقه به طول می‌انجامد که اگر در این آزمون‌ها قبول شویم،‌ می‌توانیم نتایج را با دیگران به اشتراک بگذاریم و در غیر این صورت و اگر نتیجه بد بود، این امکان را داریم تا نتیجه را در معرض دید سایر کاربران قرار ندهیم.

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon