هشت نرم افزار برتر مدیریت تیم های نرم افزاری و پروژه tcs team collaboration software

هشت نرم افزار برتر مدیریت تیم های نرم افزاری و پروژه tcs team collaboration software

در دنیای رقابت امروز دلیل اصلی موفق نشدن کسب و کارها و استارتاپ ها و ادامه دار نبودن همکاری ها، نبود مدیریت در توسعه تیم سازی و نیازها و تخصص ها می باشد زیرا مهمترین بخش اصلی یک تیم بعد از انتخاب هم بنیان گذار، تشکیل تیم همکاری با تخصص های مختلف نسبت به ایده کسب و کارها می باشد.

هشت نرم افزار برتر مدیریت  تیم های نرم افزاری

 Wrike : این نرم افزار به عنوان یک پیشرو در مدیریت آنلاین تیم و مدیریت پروژه است، این نرم افزار برنامه ریزی، اولویت بندی، بحث و پیگیری های مختلف و پیشرفت در کار و مدیریت زمان را بهبود داده و سرعت و کارآیی تیم را افزایش می دهد و همچنین امکان مشاهده کامل و کنترل وظایف در سیستم را در رده های مختلف فراهم می آورد، این سیستم ابزارات قدرتمند مدیریت پروژه را داراست و قابلیت های مشترک را چه از نظر رابط کاربری و چه از نظر تجربه کاربری ایجاد می کند و شما را قادر می سازد تا اولویت های کسب و کارها را تنظیم و تیم را برای کارهای مختلف، دقیق و سریع سازماندهی و هماهنگ کنید.

ویژگی های شاخص 

- سازماندهی پروژه ها به صورت واحد و متمرکز

- ویرایش و مدیریت فایل ها به صورت لحظه ای

- بدست آوردن نتایج با استفاده از منابع و ابزارها

- کنترل دقیق زمان و منابع و هزینه ها

 

Monday : این نرم افزار تمام اطلاعات را در یک مرکز نگهداری می کند تا اعضای تیم به منظور تصمیم گیری های مختلف و یکپارچه با یکدیگر هماهنگ شوند و با به کارگیری رویه های متنوع در ساختارهای مختلف گروهی، تمامی وظایف محوله را در سرعت و دقت بالا انجام دهند، این نرم افزار شما را قادر به جمع آوری و نمایش داده های پیشرفته می کند و به شما این امکان را می دهد که اعضای تیم بتوانند به صورت موازی پروژه ها و عملیات مشترک را پیگیری یا دنبال کنند.

ویژگی های شاخص

- همکاری و توسعه آسان

- سیستم اشتراک گذاری پروژه ها به صورت لحظه ای

- سیستم اطلاع رسانی قدرتمند

- سیستم برنامه ریزی و تحلیل داده دقیق

 

Smartsheet  : این نرم افزار دارای ابزارهای مختلفی برای مدیریت پروژه و وظایف تیم، نگهداری اطلاعات مشتریان، نیازها و پیگیری های سیستمی می باشد، این نرم افزار با هدف نوآوری در پروژه ها و فرآیندهای مختلف در کسب و کارها  طراحی شده است تا با استفاده از متدهای چابک و همکاری گروهی بتواند یک پلتفرم قدرتمندی را برای سازماندهی، برنامه ریزی، توسعه، مدیریت و گزارش ایجاد نماید تا تیم ها را قادرسازد عملکردی سریعی در انجام امور داشته باشند و تصمیم گیری های بهتری را اعمال نمایند.

ویژگی های شاخص

- خودکار سازی فرآیندها

- دست یابی به زمانبندی صحیح

- مدیریت تیم چابک و همکاری بهینه

- مدیریت کار گروهی

 

Clarizen : این نرم افزار مدیریت کار گروهی را برای تمام کارها به صورت حرفه ای انجام می دهد و فعالیت های برنامه ریزی شده و غیر برنامه ریزی شده، اسناد و گزارش ها و جریان های کاری منحصر به فرد را از ابتدا تا انتها مدیریت می کنند این نرم افزار دارای سیستم اتوماسیون اتوماتیک گردش کار و همکاری هدفمند است تا ارتباطات غیر ضروری و غیر تعاملی را کاهش دهد، بنابراین هر متخصص می تواند با تمرکز بر وظایف تعیین شده باعث عملکرد توسعه ای بهتر در تیم و سیستم شود.

ویژگی های شاخص

- کنترل و مدیرت جامع

- سیستم تعاملی پیشرفته

- همکاری یکپارچه

- مدیریت گردش کار خودکار

 

Workamajig Platinum : این نرم افزار یک سیستم مدیریت پروژه چند منظوره است که به طور خاص برای تیم های خلاق و تیم های داخلی و آژانس های تبلیغاتی طراحی شده است تا با ساده سازی و برنامه ریزی، سازماندهی و مدیریت پروژه، کیفیت کسب و کارها را، بالا ببرد و با انجام وظایف فردی توسط افراد گروه، عملکرد سریع و دقیقی در سیستم ایجاد نماید و همچنین با مشارکت همه اعضای گروه در کسب و کار باعث می شود در لحظه به اطلاعات مورد نیاز دسترسی داشته باشند.

ویژگی های شاخص

- افزایش تعاملات سیستمی

- ایجاد بستر همفکری و سنجش موقعیت

- مدیریت پروژه و یکپارچه سازی

- ایجاد سیستمی با بهره وری بالا

 

Scoro : این نرم افزار در شرکت های کوچک و متوسط برای مدیریت کسب و کار به صورت تیمی و گروهی ​استفاده می شود تا با استفاده از تبلیغات، مشاوره، فناوری اطلاعات، برنامه ریزی، مدیریت پروژه، مدیریت روابط مشتری، گزارشات و ابزارهای مدیریت، عملکرد تیمی بهتری را ایجاد نماید. این نرم افزار دارای رابط کاربری مناسب و راحت برای کنترل و تعاملات پروژه ها و مباحث مختلف است.

ویژگی های شاخص

- ابزارهای مدیریت جامع پروژه ها

- سیستم پیگیری کاربردی

- سیستم مدیریت وظایف قدرتمند

- سیستم تصمیم گیری پیشرفته

 

Asana : این نرم افزار دارای رابط کاربری جذاب و دیداری است و در عین حال سرعت عمل بالایی را در برقراری ارتباط و همکاری تیمی ایجاد می کند. این نرم افزار به شما اجازه می دهد پروژه ها و وظایف مختلفی را ایجاد کنید و پیشرفت آن وظایف را از طریق دستگاه های مختلف دنبال کنید و همچنین می توانید اعضای تیم را به پروژه ها اضافه کنید، فایل ها را به اشتراک بگذارید و با آنها تعامل کنید.

ویژگی های شاخص

- کنترل پروژه دقیق

- همکاری تیمی و گروهی

- مجموعه از ابزارهای کار گروهی

- سیستم تعاملی و کنترل وظایف

  

Trello : این نرم افزار محبوب و کاربردی یک برنامه مدیریت مبتنی بر وب  و سیستم عامل های موبایل است که وظایف تیم و پروژه های مختلف کسب و کار را لیست بندی و اولویت بندی می کند تا سایر افراد گروه بتوانند به صورت لحظه ای مطالب را ببینند و هر متخصص نسبت به وظایف تعیین شده بتواند آن را برعهده گرفته و انجام دهد.

ویژگی های شاخص

- سیستم بحث و گفتمان وظایف

- مدیریت پروژه و وظایف

- دسترسی به سیستم آسان

- ساده و زیبا و کاربردی

 

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon