ساخت ربات telegram - قسمت اول - مقدمه

ساخت ربات telegram - قسمت اول - مقدمه

سلام

- مقدمه :

بعضی وقت ها پیش میاد که برای خیلی از کارهای روزانه بخوایم از سیستم های آنلاینی استفاده کنیم که هم در وقت و هم در میزان حجم مصرفی اینترنت ، صرفه جویی بشه ، با مثالی مبحث رو ادامه میدم : فکر کنید یک استاد دانشگاه به علت کارها و پروژه های تحقیقاتی زیاد ساعت های ورود و خروجش به محیط دانشگاه نا معلوم باشد حتی مجبور باشه برای خیلی از کنفرانس ها هم بعضی از کلاس ها رو کنسل کند ، خب در بهترین حالتی که شما دارید اینه که با استاد آشنا باشید و در نهایت ازاخبار کلاس فردا آگاه میشید ولی اونور ماجرا رو هم نگاه کنید شما شاید یک دانشجوی جدید الورود به دانشگاه باشید و حتی اینقدر مبتدی باشید که شماره کلاس و ساعت کلاس های خودتون رو هم ندونید.

راه حل چیه ؟! استفاده از یک سیستم هوشمند و سریع برای دستیابی به آنچه که در مثال بالا مشاهده کردید. خب حالا یکم مثال بالا رو تغییر میدم ، اگر اون استاد یک سیستم هوشمند و سریع داشت و دانشجوها با وارد شدن به اون سیستم از ساعت دقیق و تشکیل شدن کلاسشون مطلع میشدند بهتر نبود ؟! جواب منطقی اینه که آره بهتر بود

آنچه ما میخواهیم میشه در قالب یک ربات به کاربرامون عرضه بشه ، ربات ها هم در وقت ما صرفه جویی میکنند هم در زمان ما ، در این مقاله و مقاله های بعد سعی می کنیم آموزش ربات تلگرام که به نظره من بهترین و جامع ترین داکیومنت رو در بین شبکه های اجتماعی داخلی (البته داخلی ها هنوز ربات اضافه نکردن) و خارجی داره رو آموزش بدیم.

صمیمانه تشکر میکنم به خاطر چند دقیقه وقتی که برای مطالعه این مقاله گذاشتید.

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon