بازی فکری و جذاب crypto fun بر پایه بلاکچین

بازی فکری و جذاب crypto fun بر پایه بلاکچین

CryptoFun یک بازی فکری و بسیار جذاب است و می توان آن را یک بازی تماما ایرانی معرفی نمود که توسط تیمی متشکل از متخصصان داخلی طراحی و تولید شده است.

این بازی توسط  NEO پشتیبانی می شود. NEO پلتفرمی عالی برای بازی های بلاک چین ارائه می کند که معادلات و پشتیبانی دیجیتالی را در خود جای می دهد. اطلاعات در فناوری بلاک چین درون یک سری بلوک هایی قرار می گیرند که این بلوک ها زنجیره وار به یکدیگر متصل هستند، از این رو مطابق با نحوه ی عملکرد به آن تکنولوژی بلاک چین می گویند. نکته ی قابل توجه دیگر این است که در بلاک چین، اطلاعات برای همه ی اعضا قابل مشاهده است، بنابراین شفافیت در اوج خود قرار دارد و همچنین قابل تغییر و یا حذف شدن نخواهد بود.

نکته ای که بیش از همه چیز باید به آن توجه داشته باشید این است که مهمترین هدف بازی در وهله ی اول سرگرمی بوده و برنده شدن و دریافت جایزه در سطوح بعدی این ویژگی ها قرار می گیرد.

در روند این بازی با صحنه هایی سرگرم کننده روبرو خواهید شد و همچنین تصاویرهای فوق العاده و در کنار همه ی این ها، وقوع اتفاقات کوچک و بزرگ و هیجان انگیز به جذابیت های این بازی خواهد افزود.

بازی های تصویری به خصوص بازی CryptoFun ابزاری مناسب برای آموزش، آگهی، ترویج بلاکچین  به شمار می رود.

بازی های تصویری بر خلاف بیشتر سرگرمی های دیگر، تعاملی بوده و از این رو جذاب تر هستند.

بر اساس پژوهش هایی که در دانشگاه کینگز لندن صورت گرفته است، افرادی که حداقل پنج بار در هفته به بازی های «تقویت فکری»  شامل استدلال و حل مشکلات می پردازند، به طرز چشمگیری میزان کمتری از ابتلا به آلزایمر را از خود نشان می دهند.

بازی های تصویری  علاوه بر اینکه سبب افزایش هوش و خلاقیت افراد می شوند، به هوش و مهارت بالایی نیز برای پیشبرد بازی نیاز دارند.

برای شروع بازی، باید حساب کاربری ایجاد کنید، پس ابتدا وارد سایت http://www.CryptoFun.game شده و بر روی Start game کلیک کنید و بعد با کلیک بر روی Create account (NEO Wallet) می توانید یک کیف پول مجازی نئو دریافت کنید.

 سپس می توانید با private Key جدید بر روی دکمه ی login کلیک کرده و وارد حساب کاربری خود شوید. پس از انجام این مراحل، با انتخاب مرحله ی ۱ بازی را شروع خواهید نمود.

این بازی از ۸۰ مرحله ی جذاب و فکری تشکیل شده است و در تمام این مراحل تصویری مشاهده می کنید و همواره باید با استفاده از دانش خود ارتباط عکس ها را با دنیای بلاکچین در تصویر جستجو نمایید، در ادامه مشاهده خواهید نمود که پاسخ هر مرحله، کلمه ای است که طراح بازی آن را در نظر داشته است و شما باید آن پاسخ را دریابید. پاسخ به برخی از این مراحل به هوش و دانش بالایی نیاز دارد. افراد باید با ذکاوت و مهارت بالا این مراحل را دنبال کنند.

در برخی از این مراحل، پاسخ ها می توانند نام کوین یا توکن، نام اکسچینج و یا اصطلاحات و کلمات مرتبط با حوزه ی بلاکچین و کریپتوکارنسی باشند که شما باید پیدا کنید. کریپتوکارنسی یا همان ارز دیجیتال از فناوری غیرمتمرکز استفاده کرده و امکان پرداخت امن و ذخیره ی پول را بدون واسطه برای کابران فراهم می سازد. اکثر ارزهای دیجیتال روی بلاک چین اجرا می شوند.

پیش از آغاز بازی ۱۰۰ سکه به صورت پیش فرض در حساب کاربری شما قرار گرفته است و در روند بازی با استفاده از این سکه ها و انتخاب گزینه ی Showhint، امکان درخواست راهنمایی برای شما فراهم خواهد شد. پس از این درخواست، یک یا چند حرف از کلمه ی مورد نظر نمایان می گردد و یا می توانید با انتخاب گزینه ی Show answer پاسخ مرحله را به صورت کامل مشاهده کنید. در صورتی که از گزینه ی Showhint استفاده کرده باشید ۲۰ سکه، و گزینه ی Show answer نیز ۳۰ سکه از حساب کاربری شما کسر خواهد نمود. همچنین با عبور از هر مرحله ۱۰ سکه دریافت می نمایید.

با انتخاب گزینه ی buy token می توانید برای افزایش تعداد سکه های خود اقدام کنید و سپس از پکیج های موجود، پکیج مناسب را انتخاب نموده و با استفاده از neo یا gas مراحل پرداخت را انجام داده و سکه های حساب خود را شارژ نمایید.

پس از ثبت پاسخ درست در هر مرحله، پنجره ای کوچک باز می شود که اطلاعات مربوط به کوین، اکسچینج یا اصطلاح مورد نظر را به نمایش می گذارد. از جمله ی این اطلاعات ارائه شده لوگو، سایت و تعریف پاسخ مورد نظر می باشد.

با انجام این بازی، اطلاعات شما در زمینه ی بلاک چین افزایش یافته و در عین حال نیز به چالش کشیده می شود.

شما با استفاده از Explorer سایت می توانید رتبه ی خود را مشاهده کنید و همچنین با دوستان خود و دیگر کاربران در یک محیط جذاب رقابت کنید. لطفا برای حمایت از ما به لینک زیر مراجعه کنید و به بازی CryptoFun رای دهید. http://neo.game/vote.html

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon