برسی پیام رسان ایرانی بله

برسی پیام رسان ایرانی بله

پیام رسان بله یک پیام رسان ایرانی است که امکان نصب آن بروی گوشی های اندرویدی و ios فراهم است ، بله در ابتدا با هدف چت دو نفره ساخته شد که به مرور زمان امکان ایجاد کانال و خدمات بانکی اعم از کارت به کارت ، پرداخت قبوض ، خرید شارژ و.... به آن اضافه شد ؛ در ادامه قصد داریم به برسی آن بپردازیم ، در ادامه همراه وی آر سافت باشید... .



برسی سرعت پیام رسان بله
پر سرعت بودن یک اپ موبایلی برای کاربر جزو اولین اولویت هاست که متأسفانه بله سرعت زیاد خوبی ندارد یعنی نه خیلی زیاد نه خیلی کم شما در زمانی که یک کانال را انتخاب می‌کنید نزدیک به هفت تا هشت ثانیه طول میکشد که وارد صفحه آن شود خوش بینانه ترین حالت پنج ثانیه البته امکان دارد بیش از اینها طول بکشد. حالا به برسی سرعت ارسال پیام می‌پردازیم : برای ارسال هر پیام از نوع نوشته ، عکس و صدا حدود پنج ثانیه به طول می انجامد البته که امکان دارد در بعضی مواقع محدود سرعت آن کمی بیشتر شود یا شاید کمتر بعد از برسی های دیگر سرعت وی آر سافت به این اپ در سرعت کارکرد امتیاز : 2 از 5 را می‌دهد.

2 از 5


امکان های جالب این پیام رسان
دو امکان خیلی جالب این پیام رسان درخواست و کارت به کارت کردن پول در گفتوگو هاست که یکی از مزایای این اپ است و امکان های دیگر انتقال پول و پرداخت اجتماعی است به گفته ی تیم سازنده بله برای امکان پرداخت اجتماعی :

خرید، پرداخت و ارسال رسید در بستر گفتگو(چت). پرداخت وجوه خرد و کلان برای انواع خدمات و محصولات در گروه‌ها و کانال‌های فروشگاهی. به اشتراک‌گذاری فاکتورهای پرداخت با امکان پرداخت سریع و راحت. اهدا به کانال‌های خیریه معتبر. جذب سرمایه جمعی (جمع‌سپاری تأمین مالی). اتصال به انواع بسترهای خدمات اداری ـ سازمانی. مدیریت آسان و دقیق پرداخت‌ها (گزارش‌دهی، امکان ارسال رسیدها به دیگران و...) ( به گفته ی وب‌سایت بله )
بعد از برسی وی آر سافت امتیاز این امکان ها : 4.5 از 5 .

4.5 از 5


ربات ها
یکی از خوبی های بله BOT ها هستند ، پیام رسان بله مجهز به ربات هاست که این باعث می‌شود کاربر کارهایی نظیر ساخت نظرسنجی ، کارهای روزمره ، امتحان آنلاین و... به راحتی انجام دهد این ربات ها را بله دستیار هوشمند مینامد که توضیح گروه سازنده درباره دستیار هوشمند این است :

ارتباط گسترده و تعاملی با خدمات دهندگان مختلف، در بستری باز و قدرتمند. امکان بکارگیری دستیارهای هوشمند (Bot) و انواع واسط‌های برنامه‌نویسی (API) کارآمد و متنوع (برای زبان‌های گوناگون). قابلیت استفاده از امکانات تعاملی در ارائه انواع خدمات اعم از پیام‌رسانی و مالی (مانند کانال‌های رسمی شرکت‌ها و سازمان‌ها، کانال‌های فروش کالا و خدمات و...). دسترسی همیشگی، مطمئن و راحت به ترکیبی از خدمات بانکی، مانند دریافت و پرداخت وجه، قبض و غیره برای اشخاص حقیقی و حقوقی. خدمات ویژه مالی در کانال‌های رسمی و دستیارهای هوشمند (Bot). پرداخت به سرویس‌های آنلاین و شارژ اعتبار با استفاده از بستر پرداخت بله. ( به گفته ی وب‌سایت بله )
امتیاز وی آر سافت به ربات های بله : 4 از 5 است.

4 از 5


ویترین
ویترین یک بخش از پیام رسان بله است که کانال ها را دسته بندی کرده و این کار باعث می‌شود تا کاربر بهتر بتواند کانال مورد نظر خود را پیدا کند امتیاز وی آر سافت بدون به حساب آوردن سرعت 4.5 از 5 است.

4.5 از 5


برسی موتور جستو جو
این پیام رسان هم مانند پیام رسان های دیگر موتور جستوجو دارد که کمی باید روی آن کار شود امتیاز ما به این آپشن 3 از 5 است.

3 از 5


انواع نسخه‌های پیام رسان بله
این پیام رسان در سیستم‌عامل های اندروید ، آی او اس ، ویندوز و لینوکس نسخه دارد البته نسخه وب هم برای تمام سیستم‌عامل ها موجود است ؛ به دلیل این که سیستم‌عامل مک ندارد وی آر سافت امتیاز 4 از 5 را می‌دهد.

4 از5

جمع‌بندی کلی
این پیام رسان یک پیام رسان عالی نیست ولی در حد متوسط خوب است ، امتیاز کلی ما 3.75 از 5

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon