چگونه از هک پول در بیاریم؟

چگونه از هک پول در بیاریم؟

سلام

خدمت دوستان عزیز

بعداز مدت ها میخوام راجب یک موضوع صحبت کنم که شاید سؤال خیلی ها باشه. بعداز یادگیری هرحرفه‌ای مهمه بتونیم از اون چیزی که یادگرفتیم درآمد داشته باشیم بحث هک توی ایران یک موضوع نوپا هستش و راه های درآمد به درستی تعریف نشده تو این مقاله میخوایم بگیم که چگونه ازهک کسب درآمد کنیم.

روش های کسب درآمد از هک خدمت شما میگم

کسب درآمد هکرها در ایران
هروقت صحبت از کار در ایران می‌شود، آن هم کارهای حوزه کامپیوتری و هک، خیلی ها همان اول جا میزنند و انگیزه خودشان را کلا از دست می‌دهند! شاید این نگاه برای آن‌هایی که دانش کمی داشته‌اند و کار پیدا نکرده‌اند یا نتوانسته اند کاری برای خودشان دست و پا کنند درست باشد. اما شما مطمئن باشید که اگر دانش کافی را داشته باشید (در هر کاری) شما به زودی به شغل و درآمد مورد نظر خودتان میرسید.
اگر فکر می‌کنید ما انگیزه بیخود و به اصطلاح شعار به شما می‌دهیم! تحقیق کنید و افراد کاربلدی را که بیکار هستند را پیدا کنید! میبینید که یا پیدا نمی‌شوند یا هم اگر پیدا شوند و درموردشان پرس و جو کنید میبینید که دنبال درآمد نیستند…
از بحث دور نشویم! در ایران راه هایی برای کسب درآمد هکر ها می‌باشد، کارهایی مثل تدریس، تولید ابزار، استخدام های دولتی و خصوصی که هر بخش را به طور جدا بررسی می‌کنیم:

تدریس هک و امنیت:

شاید بتوان گفت مهم‌ترین بخش و سریع ترین راهی که می‌توانید در هک و امنیت به درآمد برسید راه تدریس است. در ایران بیشتر نوجوانان و جوانان به هک و امنیت علاقه مند هستند و خیلی مصمم هستند که این مسیر را دنبال کنند و شما دانش و تجربه ای را که کسب کرده‌اید را می‌توانید به آن‌ها انتقال دهید و در ازای آن پول دریافت کنید. برای آموزش می‌توانید در آموزشگاه های حضوری کار کنید یا در خانه برای وب‌سایت ها دوره آموزشی آنلاین تهیه کنید، یا خودتان برای خودتان یک بسته آموزشی درست کنید و بفروشید. بسته به این که کدام راه را انتخاب می‌کنید سختی ها و درآمد های مختلفی خواهید داشت. به عنوان مثال وب‌سایت های آموزشی معمولا ساعتی کار می‌کنند یعنی شما یک دوره آموزشی ویدیویی تهیه می‌کنید و به ازای هر ساعت دوره، شما مبلغی را دریافت می‌کند.

استخدام در شرکت‌ها و سازمان ها:

این راه سختی های خاص خودش را با توجه به جایی که می خواهید آنجا استخدام شوید را دارد. شما باید شرایط خاصی را داشته باشید، در موارد خاصی تسلط داشته باشید و بتوانید نیازهای شرکت یا فردی که می‌خواهد شما را استخدام کند را رفع کنید. شما می‌توانید در سازمان‌های دولتی و یا خصوصی استخدام شوید و مشغول کار شوید که با این روش درآمد حدودی ۳ تا ۵ میلیون را برای شروع دارید که درآمد نسبتا بالا و خوبی به حساب می‌آید.
همچنین یک راه کسب درآمد دیگر برای هکرها را می‌توانیم در محدوده استخدام قرار دهیم و آن استخدام برای محافظت از پیج های اینستاگرام، فایل ها و تامین امنیت وب‌سایت ها می‌باشد، که البته زیاد به دانش خیلی پیشرفته ای نیاز ندارد اما حتی بسیاری از شرکت‌های بزرگ نیز برای چک کردن سرورها و حملاتی که به وب‌سایت هایشان وارد می‌شود از این افراد کمک می‌گیرند و در ازای آن هزینه ای پرداخت می‌کنند.

شکار باگ:

شما به عنوان یک متخصص امنیتی و هکر پیشرفته یا برنامه‌نویس حرفه‌ای می‌توانید نقص سیستم‌ها را پیدا کنید و در ازای آن هزینه ای دریافت کنید. برای اینکار وب‌سایت هایی مثل hackerone.com و bugcrowd.com وجود دارند که می‌توانید باگ هایی که پیدا می‌کند را به آن‌ها بدهید و در ازای آن مقدای بیت کوین یا دلار دریافت کنید. همچنین شرکت‌های خصوصی از پیشرفته ترین ها مثل مایکروسافت و اپل و .. تا شرکت‌های نوپا و حتی شرکت‌های ایرانی نیز گاهی اوقات برای برنامه‌ای که تازه منتشر می‌کنند جایزه ای برای پیدا کردن باگ های آن قرار می‌دهند و شما می‌توانید در این راه هم کسب درآمد کنید. که البته کار سختی می‌باشد و اگر دنبال جایزه های شرکت‌ها باشید خیلی فرصت ها کم می‌شود.

ساخت و فروش ابزار امنیتی و هک:

این بخش یکی از راه های بحث‌برانگیز در کسب درآمد هکر ها شناخته می‌شود. در واقع می‌توان یک ابزار امنیتی را یک چاقو دید که می‌توانید با آن هم به انسان ها آسیب برسانید و هم می‌توانید با آن میوه پوست بکنید یا کارهای روزمره ای که خیلی می‌تواند مفید باشد انجام دهید. اما در کل ساخت ابزار کار غیر قانونی نمی‌باشد و بستگی به فردی دارد که چه استفاده از این ابزار شما میبرد. اگر شما برنامه‌نویس و هکر خوبی باشید می‌توانید این ابزارهای امنیتی را بنویسید و در سایت های مربوطه بفروشید و درآمد خودتان را داشته باشید.

درآمد هکر ها در ایران همش به کارهای قانونی ختم نمیشه افراد زیادی هست از راه های غیرقانونی کسب درآمد میکنن ما تو این مقاله سعی براین داریم روش های درآمدی برای یک هکر کلاه سفید رو بگیم

امیدوارم از این روش ها استفاده کنید به درآمد برسید بخشی از این مطلب از سایت اولتراسکوریتی برداشتم

اگر سؤالی دارید زیر همین پست بپرسید.

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon