انتخاب بین php یا python و برتری انها نسبت بهم و آینده آنها

سلام و عرض ادب خدمت دوستان ... ببخشید من سر یه دوراهی گیر کردم بین php و python ... میخوام یه زبان سمت سرور رو شروع به یادگیری کنم خیلی جاها تقاضای کار زیادیو برای php دیدم اما خب معایب زیادیم راجب اون متوجه شدم ... ممنون میشم راهنماییم کنید هم از نظر پرفورمنس و هم از نظر بازار کار و اینده ی اون

پاسخ ها

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 6 سال پیش

سلام

در حدی که من می دونم:

1- مهم ترین قضیه اینه که شروع کنید! مهم نیست با چه برنامه ای. موقعیت های شغلی فراوونی هم برای php و هم برای python در داخل و خارج ایران وجود داره. گیر کردن سر دو راهی «کدوم زبان برنامه نویسی» فقط اتلاف وقته.

2- توی برنامه نویسی تحت وب مهم تر از انتخاب زبان برنامه نویسی، انتخاب فریمورکه. برای پایتون، فریمورک جنگو و برای php هم از زند گرفته تا لاراول و ده ها فریم ورک دیگه. معمولا شرکت ها کارشون رو تحت یه فریمورک پیش می برند و مهم اینه که شما بعد از یادگیری زبان برنامه نویسی، این قضیه رو هم بلد باشید.

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 6 سال پیش

سلام دوست عزیز امیدوارم حالت خوب باشه.

درمورد این دوتا زبان من چون صرفا به مباحث هوش مصنوعی هم علاقمندم قطعا پایتون رو انتخاب میکنم .

پایتون به نظرم زبانیه که آینده خیلی خیلی روشنی داره.

به هرحال باز هم اساتید عزیز اینجا هستند و بهتر میتونن راهنمایی کنن

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 6 سال پیش

سلام . به نظرم پایتون از همه بهتر و به روز تره . چون یه زبان پیشرفته است و بیش‌تر به زبان انسان نزدیک است تا زبان رایانه و این مهم‌ترین چیزیه که پایتون رو نسبت به بقیه زبان ها برتری داده . ولی برای کار با پایتون باید به زبان انگلیسی کاملا مسلط باشی....

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 6 سال پیش

سلام 

شما بیشتر به جای صرف وقت روی انتخاب میان دو زبان به فیچر های فریمورک های معروف و سینتکسشون توجه کنید و با توجه به علاقه و نیاز انتخاب کنید.

در کل پایتون در زمینه های مختلف کارایی بیشتری داره تا پی اچ پی

موفق باشید

online-support-icon