بهترین راه برای تهیه ی یک قالب وردپرسی با ویژگی های به خصوص و بودجه ی کم

سلام دوستان. من واسه سایتم یه قالب وردپرسی می خوام و هرچی توی فروشگاه های قالب وردپرسی نگاه می کنم نمی تونم قالب با ویژگی هایی که می خوام رو پیدا کنم. ویژگی های خاصی مدنظرم نیست فقط مشکل این جاست که همشو توی یه قالب پیدا نمی کنم. من خودم بلد نیستم قالب طراحی کنم، بودجه هم خیلی ندارم!. بهترین و سریع ترین راه به نظرتون چیه؟ پ.ن: اگه بحث پول مطرح کردید لطفا بودجه ی موردنیاز رو هم بگید. ممنون
پاسخ ها

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 6 سال پیش
سلام و وقت بخیر خدمت شما کاربر گرامی. دوست عزیز طبق تجربه بنده، ویرایش و شخصی سازی یک قالب وردپرس، اونم به صورتی که دقیقا همون چیزی بشه که شمات مد نظر داشتی، تقریبا به اندازه همان ساختن یک قالب، زمان میبره و دانش فنی لازم داره. بنابراین، شما یا باید به گشتن توی قالب های موجود ادامه بدید تا یک مورد تقریبا نزدیک پیدا کنید و یا اینکه بشینید و از اول خودتون طراحی کنید. در واقع به خاطر همین هم هست که طراحی قالب وردپرس بر اساس طرح مشتری، هزینش خیلی بیشتر از قیمت یک قالب آماده گاها خیلی خوب و با امکانات هست. از لحاظ هزینه هم واقعا مرجع و نرخ مشخصی برای انکار وجود نداره و هر کس به هر اندازه ای که خودش دوست داشته باشه میگیره. ولی خب یک چیزی حدود 500 هزار تومان، یک قیمت نسبتا منصفانه محسوب میشه که البته اگر طراحی سنگین و امکانت هم بیشتر باشه، قطعا هزینه بیشتر خواهد شد.
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 6 سال پیش
بهترین راه سرچ در تم فاریست هست . قالب هایی که قابلیت RTL دارند و پرفروش و محبوب هستند رو پیدا کنید مقایسه کنید و اگر در مارکت های داخلی اون قالب ارایه میشد بخرید میشه حدود 50 . در غیر اینصورت از خود تم فاریست بخرید که هزینه اش حدود 200 300 میشه و بدون شک از قالبی که یک برنامه نویس داخلی با یک میلیون می نویسه و پشتیبانی ارائه نمیده خیلی بهتره .
online-support-icon