شغل اپ نویسی اندروید در ایران چگونه است؟ درآمدش چطوره؟

در ارتباط با بازار کار اپ نویسی اندروید و درآمدش راهنماییم کنید!
پاسخ ها

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 7 سال پیش
سلام خدمت شما. خب اینکه حجم عظیمی از کاربران امروزه به ابزارهای موبایل دسترسی دارند بر کسی پوشیده نیست. بنابراین زمینه کار برای دولوپرهای حوزه موبایل بسیار بیشتر از گذشته فراهم هست. میزان درآمد هم به نحوه فعالیت بستگی داره. شما اگر برای یک شرکت کدنویسی کنید، شاید حقوق شما ثابت و از 1 میلیون تومان گرفته تا شاید 10 میلیون تومان و غیره که البته به مهارت شما خیلی بستگی داره و نحوه کارها هم متفاوت هست. ولی خب اگر خودتون به صورت آزاد اپلیکیشن بسازید و قصد فروشش رو داشته باشید، احتمالا خبری از درآمد ثابت ماهیانه نباشه، ممکنه هیچی هم نصیبتون نشه، ممکنه درآمد راضی کننده داشته باشید و حتی ممکنه که براتون بگیره و طی چند ماه درآمد بسیار زیادی براتون داشته باشه. خلاصه میشه اینکه سرمایه گذاری روی این حوزه، کار عاقلانه ای هست. اما فراموش نکنید که برای موفقیت، باید مهارت خوبی در برنامه نویسی داشته باشید و مهم تر از اون ایده و فکر خلاقانه داشته باشید و بتونید اون رو بر اساس نیاز کاربران پیاده سازی کنید. برای شما در این زمینه آرزوی موفقیت میکنم.
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 6 سال پیش
سلام دوست عزیز. بازار کار اپ در ایران بسیار داغ بوده چون در این زمانه از بچه ی ۵ ساله گرفته تا پیر مرد ۹۹ ساله در دست تلفن هوشمند دارد و اگر شما برنامه ای تولید کنید که مشکلی اساسی در زندگی همه ی ما حل میکند میتوانید به ثروت زیادی دست یابید.
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 6 سال پیش

سلام.

بازار اندروید خیلی بازار بزرگیه از جمله اینکه روز به روز به تعداد گوشی ها و وابستگی مردم به گوشی هاشون داره افزایش پیدا میکنه. همچنین تعداد گوشی های اندروید بیشتر از گوشی های ios هست.

درآمد به خیلی چیز ها بستگی داره ازجمله خلاقیت و نیاز سنجی. شما باید ببینید مردم به چی نیاز دارند؟با نوشتن یک برنامه چه کاری رو آسون تر کردید؟ و سوالات دیگه....

اگر خوب بتوانید نیاز سنجی کنید و برنامه خوبی روانه بازار کنید میتوانید به درآمد های بالایی برسید.

مثلا موبوگرام 5000 تومان قیمت دارد و بیش از 1 میلیون بار در بازار دانلود شده است. اما برنامه های بسیار دیگری هم هستند که به دلیل اشکال در نیاز سنجی و یا کیفیت بد برنامه هاشون با وجود صرف وقت و هزینه موفقیت چندانی کسب نکردند.

online-support-icon