کدام یک از فریم ورک های پی اچ پی بهتره ؟ لطفاً اگه کسی می دونه، به من کمک کنه؟

کدام یک از فریم ورک های پی اچ پی بهتره ؟ لطفاً اگه کسی می دونه، به من کمک کنه ؟

پاسخ ها

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 8 سال پیش
سلام، من در این زمینه تحقیق کردم. به نظر من (البته با توجه به تحقیقاتم) بهترین فریم ورک پی اچ پی ، زند 2 است. البته آموزش فارسی خوبی نمی تونی توی اینترنت پیدا کنی اما اگه زبانتون خوبه، حتما زند 2 بخون. موفق باشید.
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 6 سال پیش
در مورد ابزارهای موجود در حوزه‌ی برنامه نویسی، بحث بهتر و بدتر بودن مطرح نیست. هرکدام ویژگی‌ها و کاربردهای خاص خود را دارند و بسته به شرایط موجود باید از آنها استفاده کرد. لذا در مورد فریمورک‌های زبان پی‌اچ‌پی هم این اصل صادق است. اما امروزه فریمورکی که محبوبیت بیشتری دارد و مورد اقبال برنامه نویسان قرار گرفته است، فریمورک Laravel است. https://laravel.com اما فریمورک های دیگر این زبان مثل CodeIgniter - CakePHP - Zend - Symfony هم همچنان کاربران خود را دارند.
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 6 سال پیش
یک پاسخ خیلی خوب به این پرسش مطلب زیر هست معرفی فریمورک‌های مختلف زبان برنامه‌نویسی PHP https://sokanacademy.com/blog/180/post در ادامه هم مطالب زیر رو پیشنهاد می کنم: https://sokanacademy.com/glossary/5495/framework/فریمورک مزایا و معایب استفاده از یک Framework در توسعهٔ نرم‌افزار https://sokanacademy.com/blog/104/post استفاده از فریمورک‌ یا کدنویسی از پایه: مسئله این است! https://sokanacademy.com/blog/2168/post
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 6 سال پیش
درباره‌ی یکی از فریمورک های محبوب پی‌اچ‌پی به نام CodeIgniter فریم ورک کدایگنایتر یک فریم ورک رایگان، open source، آسان، بر پایه ی شی گرایی و با منابع آموزشی بسیار زیاد و برپایه ی زبان php هست. از جمله فواید استفاده از فریم ورک کدایگنایتر (codeigniter) اینه که برای کارهای تکراری در وب کتابخانه ها و پلاگین های زیاد و کاربردی داره. به عنوان مثال شما توسط database API می تونید به راحتی به پایگاه اطلاعات متصل شید بدون اینکه نیاز باشه کدهای اضافی برای قسمت های مختلف بنویسید.
online-support-icon