معرفی بهترین گزینه برای طراحی دیتابیس جهت مدیریت اسناد الکترونیک

سلام

اینجانب درصدد ایجاد یک دیتابیس برای مدیریت اسناد الکترونیک هستم. میخاستم ببینم بهترین گزینه برای طراحی اینگونه دیتابیس ها چیه؟ ضمنا میخام قابلیت مدیریت اسناد از جمله انتقال سند از فولدری به فولدر دیگه و یا حذف سند و یا ایجاد فولدر جدید و ... از داخل دیتابیس فراهم باشه.

ممنون میشم اگه دوستان بتونن راهنماییم کنن.

پاسخ ها

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 6 سال پیش
البته خیلی بستگی به زبان برنامه نویسی و میزان تسلط دولوپر در پروژه داره ولی Oracle و MSSQL Server به طور کلی می تونن گزینه های خوبی به عنوان دیتابیس پروژه ها باشن
online-support-icon