سوال برنامه نویسی اندروید

باسلام و عرض خسته نباشید

من تقریبا 5 ماه پیش شروع کردم به خواندن آموزش های جاوا و اندروید سایتتون و مطالب خیلی خوبی بود و در حال ساختن یک برنامه اندرویدی هستم ولی در آن به مشکلات زیادی بر می خورم و در کد نویسی ها احساس ضعف می کنم.

و الان می خواهم آموزش های دو لینک زیر را هم بخوانم:

برای جاوا :http://www.tutorialspoint.com/java/index.htm

و برای اندروید :http://www.tutorialspoint.com/android/android_checkbox_control.htm

لطفا اگر منابع بهتری را می دانید برایم ذکرش کنید.

حالا سوال من این است که به نظر شما برای اینکه یک برنامه نویس حرفه ای اندروید شوم بهتر است که آیا به کاس های بیرون بروم و یا به خواندن اموزش های بالا مشغول شوم.

ممنون می شوم پاسخم را بدهید

پاسخ ها

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 8 سال پیش
سلام، اول باید بگم کسی که اشتباه نمی کنه در واقع کاری انجام نمی دهد... بعد برای بهتر جواب بدم جاوا اولین زبان برنامه نویسی تون است؟و یا اینکه قبلا زبان هایی را تست کردید؟
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 8 سال پیش
باسلامی مجدد من تابستان گذشته دوره اموزشی کار با پایگاه داده * sqlite * را گذراندم و در حد مقدماتی جاوا اسکریپت را هم می دونم و به جز اینها زبان برنامه نویسی دیگری را کار نکرده ام.
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 8 سال پیش
ممنون می شوم پاسخم را بدهید
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 8 سال پیش
سلام،به نظرم باید به خودت حق بدهی که اشتباه داشته باشی چون هنوز خیلی چیز ها باید بدونی که طی گذشت زمان وتجربه بدست می یاد من چند تا نکته را یاداوری می کنم:یکی از دلایل زیادی که تاکید می شه برید پروژه کاری انجام بدید همینه چون در حین اش یک سری باتل نک،چلنج پیش میاد که وظیفه شما است حلش کنید معمولا ممکنه استک اور فلو هم دیگه جواب نده شما که الان دارین یک اپ می نویسید با این اررها باید نعمت بدونید چون دارین تازه برنامه نویسی واقعی انجام می دهید.من به عینه بهم ثابت شده وقتی داره بهم سخت می گذره دارم نکات جدیدی یاد می گیرم. دوم استفاده از استاد،این به خودتون بر میگرده که چطور هستید... من شخصا خودم اعتقادی به استاد نداشتم حتی داخل دانشگاهم چون احساس می کردم وقتم داره تلف می شه و... اگه احساس می کنی کسی می تونه بهت کمک کنه چرا که نه یادگیری هم یک فرایند لایه لایه است تو نمی تونی یک چند ماه یک چیز را حرفه ای بشی طی زمان با انجام پروژه های بیشتر یادگیری ات تکمیل خواهد شد. کلا باید ببینی برای چی برنامه نویس می خواهی بشی؟هدفت چیست به نظرم دارمد معیار خوبی نیست چون خیلی کار ها با زحمت کمتر دارامد بیشتر است یک چیز باید بین همه برنامه نویس ها مشترک باشه لذت بردن از برنامه نویسی و فیکس کردن این اررها
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 8 سال پیش

سلام دوستان کسی هست کمکم کنه یه سورس دارم میخوام یه کمی دستکاریش کنم چن خط کد میخواد واقعا هر چی میخواد بهش میدم فقط کمک کنه

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 6 سال پیش

سلام

منابعی که انتخاب کردین جز بهترین منابع هستن که میتونه پایه قوی برای شما ایجاد کنه

برای مطالب و کامپوننت های جدید تر نیاز به سایت ها بروز تر مثل مِدیوم دارید

online-support-icon