مشورت جهت پرداختن تخصصی به طراحی UI و UX اندروید

سلام از دوستانی که در این زمینه تجربه دارن، خواهش می کنم راهنماییم کنن. من قصد دارم تخصصی طراحی UI و UX و مترایال دیزاین اندروید کار کنم، به برنامه نویسی اندروید علاقه ای ندارم و بخش گرافیکی رو دوست دارم. به نظر شما فقط بخش گرافیکی ارزش و درآمد خوبی داره که شروع کنم یا نه؟ خیلی ممنون.

پاسخ ها

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 8 سال پیش

سلام

به نظر من طراحی اپ موبایل مثل طراحی سایت نیست که یکی بگه من یو آی رو طراحی می کنم و یک بک اند بلکه تقریبا هر دو را یک نفر کد می زنه. لذا به نظرم هم زمان باید هر دو را یابد بگیرید.

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 6 سال پیش
پیاده‌سازی Material Design و به طور کلی یک رابط کاربری خوب که منجر به ایجاد یک تجربه‌ی کاربری خوب میشه، با عملکرد و functionality یک اپلیکیشن موبایل ارتباط نزدیکی داره و خیلی رایج نیست که بخش طراحی رو به صورت جدا بسپرن به یک توسعه‌دهنده دیگه. اما چنین پروژه‌هایی هم وجود داره و اگه شما در کار خودتون حرفه‌ای باشید، به سراغ شما خواهند اومد که بخش طراحی رابط کاربری رو انجام بدین. به‌طور‌کلی تخصصی کار کردن همیشه یک نکته‌ی مثبته. و اینکه شما به این موضوع علاقه دارین از همه‌چی مهمتره چون میتونید به موفقیت برسید.
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 6 سال پیش
امروزه طراحی اپلیکیشن تحت عنوان UI designer شغلی هست که درآمد خوبی داره ولی این کار بیشتر از اونکه به برنامه نویسی مربوط باشه به مباحثی مثل: گرافیک، روانشنانسی رنگ ها، هویت بصری و... مربوط میشه، قطعا اگر شما دید برنامه نویسی هم داشته باشید طرح هایی که ارایه میدید برای پیاده سازیشون کار راحت تر و سریعتر پیش می ره اما الزامی نداره گرافیست برنامه نویسی هم بدونه اگر علاقه مند به مباحث طراحی و گرافیک هستید، پیشنهاد می کنم مطالب زیر هم مطالعه کنید Flat Design (طراحی مسطح) چیست؟ https://sokanacademy.com/blog/11/post آشنایی با مفهوم متریال دیزاین گوگل https://sokanacademy.com/blog/115/post
online-support-icon