به نظر شما من با چه زبانی شروع کنم و چطور آموزش حرفه ای ببینم؟

سلام من تو هنرستان چند تا پروژه ی آموزشی با ویژوال بیسیک نوشته بود و با پاسکالم کار میکردم یعنی درسم بود . ولی از 10 سال پیش دیگه از این رشته دور شدم.تصمیم دارم دوباره شروع کنم و درک کاملی از زبانهای برنامه نویسی تحت ویندوز ندارم . البته تو این چند ماه از طریق سایت Codecademy دوره های مقدماتی اکثر زبونهارو پاس کردم . با اینحال نمیدونم دقیقا با چه زبانی شروع کنم . کدوم زبانها به روز و کاملتره و بازار داره و از چه طریقی باید تا آخرش برم چون دیگه برای من سطح معمولی معنی نداره. دوست دارم مستقل کار کنم ترجیحا . از راهنمایی تون ممنون میشم.

 

پاسخ ها

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 8 سال پیش

به سایت زیر یه سر بزنید شاید مفید بود:

bestprogramminglanguagefor.me

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 8 سال پیش

سایت جالبیه

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 6 سال پیش
جدا از حوزه‌های نسبتا جدیدی مثل هوش‌مصنوعی، یادگیری ماشینی، یادگیری ژرف، داده‌کاوی و ... سه حوزه‌ای که فعلا مخاطب بیشتری رو دارن: وب، موبایل و دسکتاپ هستن (به خصوص وب و موبایل) شما ابتدا باید ببینید که به کدوم حوزه بیشتر علاقه دارین. برای برنامه نویسی در هر کدوم از این پلتفرم‌ها، ابزارها و زبان‌های برنامه‌نویسی مختلفی وجود داره که با توجه به انتخابتون باید شروع به یادگیری اونها کنید. یک کاری که میتونید بکنید اینه که یک مدت خیلی کم توی هر کدوم از این حوزه ‌ها کار کنید و بفهمید که به کدوم مورد بیشتر علاقه دارین. پس از این انتخاب، کاملا تمرکز کنید روی کارتون و سعی کنید هر روز اطلاعات جدیدی از حوزه‌ی تخصصیتون بدست بیارین.
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 6 سال پیش
من پیشنهادم پایتون هست، برای اینکه ببینید این یادگیری این زبان صحیح هست یا خیر مطالب زیر می تونن خیلی مفید باشن محاسبهٔ درآمد دولوپرها با استفاده از ابزار محاسبه‌گر Stack Overflow https://sokanacademy.com/blog/4765/post پردرآمدترین زبان های برنامه‌نویسی در سال 2017 https://sokanacademy.com/blog/1751/post پردرآمد‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی سال 2016 کدامند؟ https://sokanacademy.com/blog/899/post اگر به دنبال کسب درآمد بیشتر هستید، این زبان های برنامه نویسی را یاد بگیرید https://sokanacademy.com/blog/1009/post نتایج نظرسنجی از دولوپرها توسط استک اورفلو در سال ۲۰۱۸ https://sokanacademy.com/blog/5894/post نتایج نظرسنجی توسعه‌دهندگان Stack Overflow در سال ۲۰۱۷ https://sokanacademy.com/blog/1758/post رده بندی 21 زبان برنامه‌نویسی برتر دنیا در سه ماههٔ اول سال 2016 https://sokanacademy.com/blog/640/post Stack Overflow Trends: امکانی جدید و رایگان برای ارزیابی محبوبیت زبان‌های برنامه‌نویسی https://sokanacademy.com/blog/1947/post
online-support-icon