اموزش برنامه نویسی سی پلاس پلاس

با سلام من می خواهم برنامه نویسی سی پلاس پلاس را به صورت پیشرفته کار کنم . از چه مرجعی استفاده کنم .چه کتابی یا چه فیلمی ؟ با تشکر

پاسخ ها

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 8 سال پیش
سلام شما الان مقدمات سی پلاس پلاس و بلدین و می خواین برین سمت مفاهیم پیشرفته و یا نه اصلا می خواین از صفر شروع کنید و تا سطح پیشرفته پیش برین؟ اگه می خواین از صفر شروع کنید، من کتاب "آموزش مبانی کامپیوتر و برنامه نویسی به زبان سی پلاس پلاس" پیشنهاد می کنم که خریداری کنید. کتاب فارسی هست. ولی بهترین منبع برای شروع برنامه نویسی هست. من کتاب های زیادی و خریداری و دانلود، و تست می کنم (فارسی و انگلیسی). این یکی از بهترین هاست. حالا باز هم شما اطلاعات بیشتر بدین تا هم من و هم دوستان بیشتر راهنماییتون کنیم. موفق باشید :)
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 8 سال پیش
ممنون بابت راهنمایی
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 6 سال پیش
اینکه میخواید در یک زمینه، به صورت پیشرفته کار کنید خیلی خوبه و راه رو برای موفقیت هموارتر میکنه. در مورد انتخاب زبان هم، سی‌پلاس‌پلاس عجیب، بعضا پیچیده، قدرتمند و دوست‌داشتنیه (این نظر شخصی هست). آموزش‌های ویدویی و متنی که در سایت‌ها پیدا میشه، اکثرا در سطح مقدماتی یا متوسطه هستن. اگه میخواید سی‌پلاس‌پلاس پیشرفته رو یاد بگیرید، یک گزینه‌ی مناسب میتونه استفاده از کتاب باشه. کتاب The C++ Programming Language نوشته‌ی آقای Bjarne Stroustrup خالق زبان سی‌پلاس‌پلاس، کتاب خوب اما سنگینی هست. همچنین کتاب دیگری که باز هم تالیف آقای استرواستراپ هست، تحت عنوان A Tour of C++ هم میتونه منبع خوب دیگری باشه.
online-support-icon