گروه Anonymes هشدار می دهد: جنگ جهانی سوم به زودی آغاز می شود!

گروه Anonymes هشدار می دهد: جنگ جهانی سوم به زودی آغاز می شود!

گروه هکرهای Anonymous طی یک ویدیو جدید، با توجه به تحولات صورت گرفته در روسیه و چین از احتمال بالای وقوع جنگ جهانی سوم خبر داد. اگر بخواهیم در مورد احتمال آغاز جنگ جهانی سوم صحبت کنیم، افراد مختلف نظرات متفاوتی می دهند؛ برخی آن را دور از ذهن و برخی با توجه به اتفاقات اخیر آن را بسیار نزدیک تر از آنچه به نظر می رسد می دادند. در همین راستا، گروه هکرهای انونیموس، با انتشار ویدیویی تازه، به مردم سراسر دنیا درباره ی جنگ جهانی سوم هشدار می دهد که در ادامه بیشتر با این مسئله آشنا خواهیم شد. با سکان آکادمی همراه باشید.

اساس چنین پیش بینی چیست؟ اخیرا، بریتانیا و ایالات متحده وعده داده اند که سربازان در حال آماده سازی برای حرکت به بزرگترین مقر نظامی ناتو از زمان جنگ سرد، کنار مرزهای روسیه در لهستان هستند. همچنین بر اساس گزارش دیگری، در سراسر روسیه 40 میلیون پرسنل نظامی و غیرنظامی تمرین های اضطراری نظامی را به انجام رسانده اند؛ این تمرین ها برای آماده سازی مردم برای محافظت از خود در برابر هر گونه احتمال جنگ هسته ای یا هر نوع دیگری از جنگ انجام شده اند.

بخشی از این ویدیو به بحث در مورد کشور چین اختصاص دارد که وزیر دفاع اش به تازگی به شهروندان کشور خود اعلام آماده باش برای «جنگ دریایی» کرده است. این ویدیو همچنین درباره ی جا به جایی و آزمایش سلاح های هسته ای در چین خبر می دهد. حتی ایالات متحده نیز تایید کرده است که کشور چین، موشک های بالستیک قاره پیمای خود را مورد آزمایش قرار داده است که قابلیت حمله به هر نقطه از جهان را در ۳۰ دقیقه دارند.

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon