مدیریت کار گروهی با Microsoft Planner

مدیریت کار گروهی با Microsoft Planner

امروزه ابزارهای زیادی برای مدیریت کارهای گروهی عرضه شده‌اند. یکی از این ابزارها Microsoft Planner است؛ برنامه‌ای برای سازمان‌دهی کارهای گروهی و انجام بهتر آنها. برای آشنایی بیشتر با مایکروسافت پلنر، با سکان آکادمی همراه باشید.

با استفاده از Microsoft Planner می‌توانید به سادگی وظایف (Tasks) گوناگونی ایجاد کرده و کارها را تقسیم کنید. با امکان اشتراک‌گذاری فایل‌ها و گفت‌وگو دربارهٔ پروژهٔ در حال انجام و به‌روزرسانی‌های مستمر، انجام کار گروهی برای کاربران ساده‌تر و لذت‌بخش‌تر خواهد شد. از جمله ویژگی‌های مایکروسافت پلنر، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کاربری آسان
تنها با یک کلیک، Planner را از لانچر Office 365 اجرا کنید. سپس می‌توانید در چند مرحلهٔ ساده، برنامهٔ جدیدی (Plan) ایجاد کنید، گروه تشکیل دهید، وظایف را تقسیم‌بندی کنید و وضعیت پروژه را به‌روزرسانی کنید.

سازمان‌دهی بصری وظایف
هر پلان دارای بُردی است که از طریق آن می‌توانید وظایف را سازمان‌دهی کنید. همچنین می‌توانید وظایف گوناگون را بر اساس وضعیت آنها یا فردی که به او محول شده دسته‌بندی کنید. برای به‌روزرسانی وضعیت پلان یا تغییر مسئولیت‌ها، کافی است که آن را بین ستون‌های گوناگون درگ & دراپ کنید.

شفافیت و در معرض دید قرار داشتن وظایف
در بخش My Tasks، فهرست کاملی از وظایف محول شده به شما و وضعیت آنها را مشاهده می‌کنید. زمانی که به طور گروهی روی یک پلان کار می‌کنید، اعضای گروه متوجه می‌شوند که چه کسی در حال انجام چه کاری است.

همکاری در اجرای وظایف
Planner که برای Office 365 ساخته شده، به شما این امکان را می‌دهد که فایل‌های گوناگون را ضمیمهٔ وظایف مختلف کنید و به شکل گروهی روی آنها کار کنید. حتی می‌توانید بدون سوئیچ کردن بین اپلیکیشن‌های مختلف، دربارهٔ وظایف مختلف با همکاران‌تان گفت‌وگو کنید.

پشتیبانی از دیوایس‌های گوناگون
Planner در همهٔ دیوایس‌های شما قابل دسترسی است. با پلنر، اعضای گروه با هم هماهنگ خواهند بود و با نگاهی گذرا به چارت‌ها، متوجه نحوهٔ پیشرفت خود برای دستیابی به هدف نهایی می‌شوند.

دریافت نوتیفیکیشن‌ها از طریق ایمیل
با پلنر شما هیچ تغییری را از دست نخواهید داد. زمانی که به یک بحث و گفت‌وگو اضافه شوید یا تَسکی به شما محول شود، از طریق ایمیل به شما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

آیا برنامهٔ دیگری برای تقسیم وظایف کار گروهی می‌شناسید؟ همچنین اگر تجربه‌ای از کار کردن با مایکروسافت پلنر دارید، نظرات‌تان را با سایر کاربران سکان آکادمی به اشتراک بگذارید.

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon