آموزش تعاملی میانبرهای داخل ویرایشگر Sublime Text 3

آموزش تعاملی میانبرهای داخل ویرایشگر Sublime Text 3

Sublime Text 3 ویرایشگر متنی قدرتمند است. اینترفیس بسیار سادهٔ این ادیتور هیچ نوع پیچیدگی برای دولوپر ایجاد نمی‌کند و می‌توانید از این ادیتور بدون دانستن ترفندهای خاصی استفاده کنید که این ویژگی برای نوآموزها خیلی خوب است. در این پست قصد داریم به معرفی نرم‌افزاری آموزشی برای کار کردن حرفه‌ای با سابلایم بپردازیم. 

Sublime Tutor این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید میانبرهای مفیدی را برای استفاده از Sublime Text 3 یاد بگیرید و این در حالی است که با اتمام این دورهٔ آموزشی، شما با مهم‌ترین و پراستفاده‌ترین ویژگی‌ها و میانبرهای این ادیتور آشنا شده‌اید.

شامل ۶۰ ماژول، ۳۹ قسمت، ۷۰ ویژگی و میانبر مختلف
یادگیری از طریق تمرین به دست می‌آید. Sublime Tutor به طور قاعده‌مندی شما را از ساده‌ترین دستورات تا پیچیده‌ترین آنها آشنا می‌کند و همهٔ این آموزش‌ها داخل خود ویرایشگر اتفاق می‌افتند.

یادگیری از طریق تمرین
تعداد زیادی تمرین جالب وجود دارد که شما را حین این دورهٔ آموزشی آماده می‌کند. میانبرها را می‌توان فوراً استفاده کرد. تکرار فاصله‌دار این کارها تضمین می‌دهد که آنها را به خاطر خواهید سپرد.

بدون نیاز به جابه‌جایی در متن
برخلاف دوره‌های آموزشی مبتنی بر وب، حتی لازم نیست تب‌ها را عوض کنید که باعث از دست دادن تمرکزتان شود و به راحتی در اینترفیس Sublime Text دستورات جدید را یاد می‌گیرید. پس از نصب، می‌توانید Sublime Tutor را از طریق منو یا میانبری ساده پیدا کنید (Ctrl + Alt + K). به طور کلی، این آموزش پر از تمرین‌های جالب توجه و میانبرهای سابلایم است. به گفتهٔ طراح اصلی این نرم‌افزار:

۴ ساعت کار با Sublime Tutor شما رو در توسعه به اندازهٔ ۱۰۰۰ ساعت جلو می‌اندازه.

روش نصب Sublime Tutor 
ابتدا باید Package Control را نصب کنید. برای این کار در قسمت View گزینهٔ Show Console را انتخاب کرده و کدهای Package Control را داخل کنسول وارد نمایید.
- Ctrl + Shift + P
- عبارت Install Package را تایپ کنید و اینتر بزنید.
- عبارت Sublime Tutor را جستجو کرده و اینتر بزنید تا این پلاگین نصب شود.

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon