ثبت Contribution های بیشتر در پروفایل گیت هاب

ثبت Contribution های بیشتر در پروفایل گیت هاب

کسب مربع های سبز رنگ در نمودار Contribution تان در گیت هاب به معنی معرفی کاری است که به صورت پروژه های اپن سورس و عمومی انجام می دهید. از این پس می توانید کارهایی که به صورت اختصاصی انجام می دهید را هم، به وسیله ی اشتراک گذاری Contribution های ناشناس در ریپوزیتوری های خصوصی، در پروفایل گیت هاب تان معرفی کنید. جهت آشنایی بیشتر با این قابلیت جدید گیت هاب، با سکان آکادمی همراه باشید.

در ظاهر، به شمار آوردن کارهای توسعه دهندگان در ریپوزیتوری های خصوصی شان، نمایش دقیق تری از مشارکت های آنها خواهد بود، اما حریم خصوصی کاربران هم حائز اهمیت است. مشارکت های خصوصی به طور پیش فرض در پروفایل کاربران گیت هاب نمایش داده نمی شوند و در صورت فعال سازی، برای عموم کاملا ناشناس هستند. اما از این پس می توانید اشتراک گذاری مشارکت های خصوصی تان را هم در تنظیمات پروفایل خود فعال کنید. جزئیات پروژه، درخواست های Pull و Commit که در ریپازیتوری های خصوصی انجام داده اید فقط برای همکارانتان در آن ریپازیتوری نشان داده می شوند.

بخش دیگری از این به روز رسانی گیت هاب به این شکل است که تعداد خطوط کد دیگر در نمودار مشارکت شما نمایش داده نمی شوند. این اینترفیس جدید و در عین حال ساده تر، به جای مدت زمان فعالیت شما، بر روی کارهایی که انجام می دهید تمرکز می کند.

در حال حاضر همه ی طرح های پولی شامل ریپازیتوری های خصوصی نامحدود می شود که می توانید هر آنچه می خواهید را به صورت خصوصی امتحان کنید و همچنان به نمودار Contribution های خود اضافه کنید. با راهنمای تغییر وضعیت مشارکت های خصوصی در پروفایل گیت هاب، می توانید از این آپدیت جدید برخوردار شوید.

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon