Jaco: ابزاری برای مشاهده و تحلیل رفتار کاربران سایت

Jaco: ابزاری برای مشاهده و تحلیل رفتار کاربران سایت

وب‌مسترها برای آنکه بتوانند از یوایکس سایت خود مطلع شوند، نیاز به ابزارهای مختلفی دارند که از آن جمله می‌توان به نظرسنجی حضوری از کاربران و تست‌هایی از جنس A/B اشاره کرد. در عین حال، یکسری ابزار آنلاین هم هستند که چنین امکانی را در اختیار ایشان قرار می‌دهند که در همین راستا در این پست قصد داریم به معرفی ابزاری بپردازیم که امکانی را به وب‌مسترها می‌دهد تا بتوانند به مشاهده و در نتیجه تحلیل رفتار کاربرانی بپردازند که وارد سایت‌شان می‌شوند.

Jaco سرویس آنلاینی است که با این چشم‌انداز به بازار عرضه شده تا بستری را برای وب‌مسترها فراهم آورد تا آن‌ها با نحوهٔ تعامل کاربران مختلف با سایت آشنا شده و یک دید کلی نسبت به نقاط ضعف و قوت خود پیدا کنند تا در نتیجه بتوانند تجربهٔ کاربری به مراتب بهتری برای کاربران‌شان رقم بزنند. به عبارتی، با استفاده از Jaco می‌توانید به ثبت و تحلیل فعالیت‌های کاربران سایت خود پرداخته و ببینید که اکثر کاربران‌تان چگونه در سایت گشت‌زنی می‌کنند. به گفتهٔ سایت رسمی این سرویس:

مهم نیست که وب اپلیکیشن‌تان چه‌قدر پیچیده باشد و از چه فناوری‌هایی در طراحی آن استفاده کرده باشید چرا که جاکو می‌تواند رفتار کاربران شما را در قالب یک فایل ویدیویی در اختیارتان قرار دهد.

اگر سایتی دارید که یوایکس آن برایتان مهم است، می‌توانید از این ابزار استفاده کرده و نتایج آن را با سایر کاربران سکان آکادمی به اشتراک بگذارید.

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon