سیستم مدیریت محتوای اختصاصی یا اپن سورس

سیستم مدیریت محتوای اختصاصی یا اپن سورس

به نام خدا
با سلام خدمت کاربران سکان آکادمی
در مورد کار کردن با سیستم‌های مدیریت محتوا، من چون تجربه کار با چند مورد از سی ام اس ها رو داشتم و همینطور سیستم مدیریت محتوای اختصاصی، میخوام با یک مثال به نکاتی اشاره کنم.

کلا فرض کنید میخواین یک خودرو داشته باشین. شما میتونین این اتومبیل رو خودتون بسازین یا از بازار بگیرین.
شما اگر در زمینه مکانیک و ایمنی و سیستم‌های برق و سوخت رسانی...تجربه و تخصص داشته باشید و بودجه ابتدایی کافی جهت زمان طولانی ساختش رو داشته باشین میتونین بنا بر سلیقه خودتونین و دیدن کم و کاستیهای خودرو های مختلف اقدام به تولید یک خودرو خاص کنید.
باید دقت داشته باشین هرگونه اشتباه در هسته این خودرو ممکنه به از بین رفتن تمام تلاشهاتون در انتهای کار ختم بشه.
پس صرفا زمانی باید اقدام به تولید خودرو‌ کرد که تجربه و تخصص کافی وجود داشته باشه و بودجه سعی و خطاهای معمول هم همینطور.
اما در انتها شما می‌توانید خودرویی داشته باشید که تمام قسمتهاش رو میشناسین، در مورد نیازهای خودتون بهینه سازیش کردین و قالبهاش رو ساختین.
از حالا به بعد دیگه میتونین خودروهای بعدی رو سریعتر بسازین و اگه مشتری بخواد خودروش تغییراتی داشته باشه راحتتر و سریعتر براش انجام میدین. چون کل سیستم رو خودتون نوشتین و میدونین این تغییر چه فیدبکهایی داره.
ولی این رو هم در نظر داشته باشید که اگر فردا سایپا قصد کرد زه عقب بسازه و روانه بازار کنه شما باید این زه عقب خودرو رو خودتون بسازین و نمیتونین از بازار تهیه کنید.
یعنی الف رو بگین تا ی باید برین معمولا.
با تشکر
نوشته شده در مترو :-)

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon